pondělí 4. června 2018

OLDIES BUT GOODIES - TN layouty od VALIKY

Prajem vám všetkým krásny deň,  
dnes to bude o drahocenných zvyškoch z úžasných kitov, ktoré nám PA prináša každý mesiac.
 
Začnime s rokom 2015, keď ešte frčali Simple kity. Tento je z červenca a bol skvelý.
 
Toto je môj úplne prvý TN layout.
 
Využila som aj pásiky, s ktorými sa dievčatá každý mesiac tak mordovali.
 
Využila som aj posledný kúsok papiera na druhom layoute. Ja som inak aj taký mini album zo zvyškov vytvorila, fakt milión vecí a možností.
 
Na začiatku som bola odvážnejšia a nechcela som sa vzdať mojej milovanej 3D lepiacej pásky, ale postupne od toho samozrejme ustupujem.
 
Potom prišiel Leden 2017. Úžasné Pinkfresh a ešte úžasnejšie ozdoby.
 
Táto stránka bola naozaj len zo zvyškov, ale to je presne ono. V TN stačí málo.
 



Minulý rok som si mimoriadne užívala aj Extra kity. Ich rôznorodosť mi každý mesiac vyrazila dych.
 
Práve květen 2017 bol extra štedrý na krásne výseky. (V eshope ho najdete se slevou! TU!)
 
Využila som každý jeden do posledného a nie nebolo mi to ľúto :-) práveže skutočnú radosť mi prinieslo ich nalepenie na stránku.
 
Opäť to Pinkfresh. Je dosť možné, že PF je jednou z mojich najobľúbenejších značiek. S každou ich kolekciou sa mi tvorí mimoriadne dobre a ľahko a vytvorím veľa stránok. Inak tomu nebolo ani v listopade 2017. Zbytky z kitu najdete TADY.
 
Minuloročná jeseň bola plná očakávaní a po dlhej dobe som si ju užívala, pretože bola slnečná a krásna.
 
Milujem chipboardy ...
 
... milujem aj výseky. Bez nich sa nezaobídem.
 
Dúfam, že som vás inšpirovala a venujete trochu svojej lásky aj starším kitom, ktoré si to zaslúžia rovnako ako tie nové :-) 

Krásny zvyšok dňa vám prajem,
Valika

2 komentáře:

  1. Valika,ty jsi naše TN královna.Ja úplně zírám 😍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. boze ivka tytak si taka zlata. velmi dakujem, ale nemusis prehanat 😂😘😘😘😘❤❤❤

      Vymazat

Pin It button on image hover