pondělí 18. června 2018

FREESTYLE - narozeninové minialbum od IVY

Ahoj, zdravím tě a mám tu pro tebe další dávku inspirace. Tuhle rubriku mám ráda, protože mi poskytuje celkem volnou ruku a já se můžu vyřádit.
 
Přemýšlela jsem, co bych si mimo PL slepila a věděla jsem, ze chci zase nějaké mini album. No dovolenou máme teprve před sebou, tak jsem zvolila jako příležitost oslavu narozenin Barči. Moc se mi líbilo album harmonika, co tady představovala Alča (kuk SEM) a dokonce základ mají holky na e-shopu.
 
A jelikož je to z oslavy, kde se všechno třpytí a blýská, tak jsem si trošku prohrála s okýnkem s filtry.



Jako základ jsem použila papíry s narozeninovou tematikou od FancyPants- Joy Parade(něco je ještě v obchodě), kupovala jsem je minulý rok a doteď čekaly na své uplatnění.

Velikost alba je 4x4, takže jsem si nařezala 3 pruhy o šířce 4”. Poskládala si je k sobě, vyřezala okýnka tam, kde je spoj a na přední stránce, mezi to vložila zatavenou (fusem) kapsu s filtry, přilepila to všechno k sobě a základ byl hotový. Samozřejmě, že postup vyfocený nemám, ale není to nic složitého a určitě to podle fotek pochopíš.

Pak jsem si nalepila fotky a přemýšlela, čím to ještě dozdobit. Skoro všechno z narozeninové kolekce už mám spotřebované. Ale pak se v obchodě objevily úžasné výseky Přijela pouť a mně se to moooc líbilo a celkem se mi to i hodilo k tématu narozenin. Pravda, kolotoč jsem vynechala, ale jinak jsem ten aršík použila skoro celý.
 
Já jsem si samozřejmě vzala ten růžový, ale mají ho i v klučičích barvách.









Děláš si taky speciální album z narozeniny nebo si to scrapneš do alba jako mimořádnou událost?
Moc děkuji za přečtení a tvoření zdar ♥️

5 komentářů:

  1. ivik tie tvoje dievcatka su tak krasne. nadherny mini album ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Ivi vidím, že vaše malá dostala stejný dáreček...kuchyňka je parádní. No a mini albíčko je moc roztomilé, se ti mooc povedlo

    OdpovědětVymazat
  3. Ivi, je spravne vesele a holcici! Pockej, jak si ho budou casem holky s oblibou prohlizet! 😉

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover