sobota 7. července 2018

FREESTYLE - skládané minialbum od JANY B.

Dneska mám pro vás takovou rychlovku, která potěší. Tohle skládané minialbum jsem vytvořila pro svého muže k velkým narozeninám. 


Inspirací mi byla naše milovaná Paige Evans a její cutfile (soubor na vyříznutí tvaru na plotru). Já teda plotr nemám, takže jsem si musela pomoct sama. 


Šablonu jsem si vytvořila z jednoho velkého papíru 12x12 inch. Pokud máte rýhovací desku, půjde vám to ještě rychleji. Rozměry krásně vycházejí, kdo děláte PL, jistě si to snadno představíte. Od prostředka je to jedna velká 6x4 uprostřed a dvě malé 3x4 po stranách plus cancourky nahoru i dolu na odklápění. Horní a dolní klopa alba jsou také 6x4, přičemž tu horní jsem si podle talíře zastřihla do oblouku.


Takhle vypadá album, když se otevřou klopy. Jak vidíte, pojmulo by mnohem více fotek, ale my jich tolik společných nemáme.


Uprostřed je obálka se vzkazem. Mohla by být i na peníze.


Postranní kapsa je vytvořena částečným přilepením trojúhelníku.



Jak jste již z fotek jistě poznaly, na výrobu alba jsem použila relativně neutrální papíry od Pinkfresh studio z kolekce Live more. Upozorňuji, že manželovi pink nevadí, takže jsem se svezla i na růžové vlně. Všechny materiály jsou z loňského červnového Page kitu. V eshopu najdete ještě super vellumové samolepky, výseky a rámečky

Nejsložitější je tedy ta tvorba šablony (pokud máte plotr, tak si ji můžete přímo koupit). Doporučuji vám si šablonu ponechat a napříště vám album půjde opravdu rychle od ruky. Věřím, že něčím takovým jistě uděláte radost. Jamie ji měl.

Krásný víkend!

10 komentářů:

  1. Jani, tohle mini mi u Paige uniklo (zas tak moc ji nesleduji), ve tvem podani je ovsem D.O.K.O.N.A.L.E.! 😍😍😍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak tohle mi neuniklo, kdyz ho publikovala, mela jsem sve dlouuuuhe session s Ani :) to jsem toho stihla dosti nakoukat :D dekuji, Jani!

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera Jani! Takové krásně něžné ❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji, Adel, na neznosti tu mame jine odborniky, ze joooo :)

      Vymazat
  4. Jani, to je krása ❤️. Navíc ti krásně vyšlo i datum článku 😉.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chvilku jsem premyslela, jestli z toho udelat jakoze "album k vyroci", ale vzniklo k narozeninam, tak jsem to tak nechala :) Dekuji, Aji!

      Vymazat
  5. Jani další krásnost a manžel musel mít velkou radost... a ty z takového pěkného tvoření určitě taky:-) ukládám a do budoucna určo liftnu.

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkná inspirace, také si ukládám
    👍😀 to se bude časem určo hodit

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover