úterý 6. listopadu 2018

OLDIES but goodies - letní PL vzpomínky od IVY

Podzim už je v plné síle, já už mám pomalu vánoční náladu a přemýšlím nad mým letošním adventním albem a těším se naaktuální My life kit s těma nejroztomilejšíma medvědama….ale dneska na mě padla řada na rubriku Oldies, tak se s tebou vrátím v čase a ukážu ti ještě nějakou inspiraci z letního My lifekitu
 
Tato kolekce byla pěkně barevná a veselá a pokud ji ještě nemáš, tak je kupodivu stále v eshopu. S touto kolekcí jsme nalepila skoro celé léto v našem albu a já ti ukážu ještě další 3 stránky z prázdnin.
 
Na první dvoustranu jsme si vybrala kartičky s designem citronků.


Různě jsme si je rozstřihala a zase slepila k sobě. Některé barevné citronky jsme si vystřihla, podlepila pěnovkou a nalepila na černobílou kartičku, některé citronky jsme si zase vybarvila. Tento týden jsme měla hodně fotek a dokonce jsme toho potřebovala dost i sdělit, tak už mi na větší zdobení nezbylo moc místa. Tak jsem aspoň sem tam nalepila enamelku.


V dalším týdnu holky z PA pořádaly ve svém kamenném obchodě Nightshopping. Překecala jsme Jindru a vyrazili jsme celá rodina, abych se mohla potkat s holkama, vidět legendární obchod a samozřejmě si i nakoupit. Takže bylo jasné jakou barvu kartiček použiju….jasně, že RŮŽOVOU!


Kromě ozdob z kitu jsme na nápisy použila ostře růžovou abecedu z mých zásob.


A poslední stránka byla tak trochu challenge. V kitu byly i bláznivě barevné kartičky a když jsme lepily aktuální stránky na inspiraci na blog, tak jsme se nějak všechny právě těmto kartičkám vyhýbaly. No a to bychom nebyly my, kdybychom se navzájem nepopichovaly a nehecovaly, kdo je použije dřív :-) No nakonec to vyhrála Janička B., která byla úplně první! A já jsem to samozřejmě nemohla nechat bez odezvy a vytáhla jsem úplně všechny tyhle kartičky a měla jsme v plánu je všechny nalepit na celou dvoustranu :-) No naštěstí jich nebylo tolik….


Máš skuz a lepíš ještě letní týdny, nebo jsi aktuální? A taky se už nemůžeš dočkat adventního času a plánuješ album typu December daily? Ať už to máš jakkoliv, přeji krásné lepení a tvoření zdar!
 
Iva

3 komentáře:

  1. Krásné připomenutí léta☀️Moc se mi líbí barvičky kartiček, co jsi si vybrala. Takové i já mám ráda👍. Skluz v lepení moc nemám. Nyní mám na stole rozpracované kalendáře!I dárek od PA 👍 Vloni jsem si poprvé vyrobila šité album tzv. Prosincovník od 1.12. do 31.12.když si ho letos prohlížím moc hezké vzpomínky😊 Snad najdu čas si ho vyrobit i letos. Jen se chci zeptat? fotky kolážuješ nebo jsou ze sprocket tiskárny. Prosila bych Tě o informaci jak ji nastavuješ, že máš tak nádherné,jasné, světlé fotky? děkuji ☀️🍀💗

    OdpovědětVymazat
  2. Irenko,moc ti dekuji za milá slova 💋 potěší to.Ja fotky skoro porad kolazuji a tisknu si je na prodejně DMka.Sprocket jsem použila jen na dovolene,protože jsem chtela lepit rovnou tam.Ale fotky si musim zesvetlovat a trosku přidávám barvy...i přes to jsou fotky nic moc

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji za radu. Já se také odvážila tisknout v DM a jsem nadšená. Jen ten čas, kdy se tam zastavit moc není😉. Krásné tvoření☀️👍😉

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover