pondělí 30. března 2020

CHALLENGE 4/2020

Třásně

První měsíc u Paperoamo a hned jsem měla pro vás vymyslet challenge. A tak jsem pátrala v paměti a uložených projektech pro inspiraci... Nakonec jsem se rozhodla pro třásně z papíru, které jsem už sama dlouho chtěla na stránce použít. 

Takže holky, vezměte si nůžky, papíry a stříhejte. Můžete si tímto způsobem vytvořit cokoliv, nemusí to být jen proužky, jak to mám na vzorové stránce. Kreativitě se meze nekladou, že jo!

 🙂


ZADÁNÍ
  • Téma: třásně
  • Podmínka: na stránce použij třásně vystříhané z papíru
  • Projekt musí být vytvořen pro tuto challenge (tzn. nesmí být publikován na blogu, facebooku, či internetové galerii před vystavením všech projektů).
  • Danou podmínku můžeš zpracovat buď jako scrapbookový layout nebo Project life stránku (kapsovou) nebo obojí.
  • Své soutěžní projekty pošli do půlnoci 27. 4. 2020 na email atelier@paperoamo.cz s předmětem CHALLENGE. Fotografii pojmenuj ve tvaru ANNA.N (křestní jméno, tečka, první písmeno příjmení).
  • Fotky budou vystaveny 28. 4. 2020.

 VÝHRA

V každé kategorii (layout a PL stránka) poukaz do eshopu Papero amo v hodnotě 250 Kč. 

Vzorový layout od LEONY

 

3 komentáře:

  1. Lei, krásná stránka 😘
    Včera chodím po zahradě a říkám si, ty jo, já konečně musím udělat na stránce ty třásně 🤣 Tak já je teda udělám 😁❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak rozhodně! Těším se na tvou stránkou a děkuji Baru ❤️

      Vymazat
  2. Tento rozstrihany detail som už párkrát použila, takže už mám skúsenosť, snáď vykúzlim niečo fajn aj teraz. Celkom sa na túto výzvu teším.

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover