čtvrtek 28. května 2020

Minialbum v krabičce / IVA

Minialbum v krabičce

Krásný den,
dneska bych vám chtěla ukázat úplně jednoduché harmonikové minialbum, které je ale zabalené v krabičce a poslouží jako milý dárek pro někoho blízkého. Moje máma mi jako překvapení nechala na podzim nafotit holky na zahradě a chtěla mi tyto fotky darovat pod stromeček. Jenomže Michalce zapomněla nasadit brýle, fotky už se jí nelíbily a já je dostala jenom na flash disku :-D Když jsem si je prohlížela, tak já jsem z nich byla nadšená. Samozřejmě už jsou v albu a z jedné fotky jsem si nechala udělat i kryt na mobil.

Před časem holky naskladnily na e-shop kolekci Magical Forestod Crate paper. Samozřejmě jsme si ji musela koupit, protože je tak krásně roztomilá. A shodou okolností ji holky včera doplnily do obchodu! Když jsme si ji tak prohlížela a listovala papíry, přemýšlela jsem, co z ní vytvořím… na pár podzimních stránek do alba jsem toho materiálu měla moc a chtělo to aspoň nějaké minialbíčko.


Rozhodla jsem se pro jednoduchou harmoniku o rozměru čtverce s délkou strany 4”. Papíry jsem si nařezala na pruhy o výšce 4” a délka zůstala původních 12”, ty jsem naskládala a slepila k sobě. Jelikož jsem si koupila sadu papírů, kde vzor je pouze na jedné straně, musela jsem papíry k sobě lepit trošku jinak, aby mi právě nevykukovaly ty bílé strany.


Pak už jsem jen nalepila fotky a ozdoby z kolekce, nevymýšlela jsem ani žádné schovávačky a kapsičky. Na úvodní stránce jsem použila papírový výsek, který byl součástí únorového kitu a dřevěného medvídka, kterého jsme odlepila z ozdobného kolíčku. Vzala jsme si příklad z Adél a ozdobila i zadní stranu alba hvězdičkou a chipboardem, u kterého si teď nejsem jistá, z kterého kitu byl…na e-shopu jsem ho nedohledala.



Vnitřek alba.









Jelikož chci tohle albíčko věnovat mamce, rozhodla jsem se ho ještě zabalit do krabičky, kterou jsem si vyrobila z papírů z kolekce. Dno krabičky má ve výsledku rozměr 4 1/4” a výšku 1” a víčko 4 1/2” a vysoké je 1/2”.

Celou krabičku jsme ještě “zabalila” do velumového proužku, který jsme slepila samolepkou s lištičkou.



Výroba i s krabičkou mi zabrala jeden večer, tak myslím, že je to dobrý tip na takový rychlodárek pro rodiče, prarodiče nebo kamarádku :-D Děkuji za přečtení a moc se na vás těším večer při dalším scrap večírku. 
 
Tvoření zdar
Iva

8 komentářů:

  1. máš to prenádherné ♥ a dievčatká sú najviac ňuňu ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné albíčko, moc se Vám povedlo a jistě udělá velkou radost...

    OdpovědětVymazat
  3. Ivi krásné 😍 a já už ten magical forest mám teda taky v košíku 🙈😃

    OdpovědětVymazat
  4. To je kouzelné albíčko:) Ale ty fotky...a holčičkyyy!

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezký album, něžný, holčičý a nepřeslazený :)

    OdpovědětVymazat
  6. Suprove album, Ivi. A holcicky jsou uzasne 😊

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherné! Úplně jsem si tu kolekci zamilovala ještě víc než doteď 😁 A fotky jsou DOKO 😍

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover