čtvrtek 13. června 2024

Jak rychle a jednoduše ozdobit dárek POJĎME SLAVIT / MIRKA

Ahoj holky. Tak je to tadykonec školního roku, nákup dárků pro paní učitelky a tak dále, znáte to. Dnes mám pro vás inspiraci na rychlé zdobení balení dárečků pro paní učitelky. Zdobení s pomocí zvládnou i děti. Budou mít určitě radost, když přiloží ruku k dílu (a vy určitě také :D) Samozřejmě takové zdobení lze použít kdykoliv a na jakoukoliv příležitost. Třeba k narozeninám, k Vánocům atd.



Nevím jak a proč to vzniklo, ale u nás kluci chtějí obdarovat vždy úplně všechny paní učitelky, které je učí, takže drobností na balení a zdobení máme fakt hodně. Proto jsem přemýšlela nad zdobením,  které je fakt rychlé, ale zároveň potěší oko.



Co se týče zabalení,  používám pevnější balící papír (na větší předměty) nebo vzorované scrapbookové papíry a jednobarevné čtvrtky na menší dárky. 

Já jsem líná a nerada měřím, takže si dárek s papírem pokládám rovnou na rýhovačku a narýhuji kolem toho co balím. Pak vystřihnu packy na všech stranách a je to. Žádné složité vyměřování je přesně to, co na konci školního roku potřebuju.



Balení by bylo a teď se jde zdobit. Já jsem si vybrala dvě kytičky ze sady vyřezávacích šablon a vysekla z nich bílé a barevné kytky


Kytky pomocí kulatého víčka na propisce v dlani trochu promáčknu, aby se prohnuly a získaly 3D efekt



Kousek washi pásky jsem nalepila na pevnější bílý papír a obstřihla a na další kousek bílého papíru jsem napsala ,,krásné prázdniny “.



Teď zbývá už jen vše nalepit a je to. Můžete přidat i kousek provázku, korálky, enamelky, razítka, voskové pečetě nebo co se vám bude líbit 😊



Myslím, že i když takové balení nezabere moc času, určitě obdarovaného potěší




POUŽITÝ MATERIÁL A POMŮCKY:

Pokud některý materiál nebo pomůcka není skladem a ty ji nutně potřebuješ, nevěš hlavu! Dej si hlídacího psa. Jakmile to bude možné objednámenaskladníme a emailem tě informujeme.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover