pondělí 24. června 2024

POJĎME SLAVIT květinový polibek / IVKA

Ahojte! Leto sa nám pomaly rozbieha a my začíname objavovať nové miesta, zbierať  zážitky a fotky aby sme mohli plniť naše albumy. Ja dnes prichádzam s inšpiráciou na stránku na ktorej môžete použiť hneď viac fotiek a je na vás ako ju budete ladiť. 


Ja som opäť využila kolekciu POJĎME SLAVIT, ale tento krát to nebude nič narodeninové. Rozhodla som sa že poteším rovnakých kvetinových milovníkov ako som ja a vytvorím jednu rozkvitnutú “záhradu” na papieri.  


Základ tvorí papier s farebnou hmlou (ktorý je môj najobľúbenejší z tejto kolekcie a už som doobjednávala rovno 2 ks) na ten som si vyrobila vyrezávaný podklad z bieleho papiera do ktorého som pomocou šablón vyrezala motív kruhu a kvetu na striedačku



Následne som do jednotlivých výrezov umiestnila fotky a farebné papiere a celé som to podlepila 3D páskou.



Zdobenie v tomto prípade nebolo nejak zložité, hlavnú úlohu dostali kvety - výrezy, pár vystrihnutých zo vzorovaného papiera papiera, veľký nápis a na záver niekoľko enameliek a rozkvitnutá stránka bola na svete. 



Tak čo na ňu poviete, vyskúšate si niečo podobné aj vy? Myslím že je to stránka, ktorá sa dá obmieňať podľa zvolených motívov (viem si ju predstaviť ladenú do morských tónov, príp. ako jesennú) stačí si len vybrať. Ďakujem za váš čas. Užívajte si letné dni na plno a nezabudnite dokumentovať. Budem sa tešiť zase na budúce. 

 

POUŽITÝ MATERIÁL A POMŮCKY:

Pokud některý materiál nebo pomůcka není skladem a ty ji nutně potřebuješ, nevěš hlavu! Dej si hlídacího psa. Jakmile to bude možné objednámenaskladníme a emailem tě informujeme.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover