pondělí 6. listopadu 2017

PROJECT LIFE DAY - Školní kolekce a LEA

ŠKOLNÍ KOLEKCE
Lea

Na svém 31 týdnu vám dnes ukážu, že nemusíte chodit do školy, ani nemusíte mít dítě školou povinné a přesto skvěle využijete novinkovou ŠKOLNÍ kolekci od Lucky Šindelkové.

Když jsem si ji u holek objednala, tak mi obratem přišel email od Aničky, jestli se chystám do školy :D. Jenom to ne! Na svá školní léta moc ráda nevzpomínám. Kromě textových samolepek mi kolekce přišla celkem univerzální.


Na úvodní kartičku týdne jsem použila bílou kartičku 6x4 s nápisem první den, který jsem zakryla výsekem štítku. Dále kombinaci modré a zelené abecedy. Taky jsem po dlouhé době doslova oprášila DYMO štítkovač, kterým jsem doplnila nápis týden. Kulaté samolepky jsou z loňského creative dnes PAGE kitu. A epoxy ozdoba, to je malá dokonalost!


Bublina první den se mi skvěle hodila k fotce Božina, který takhle vypadá každé pondělí po návratu z víkendu na chatě :D.


Koupila jsem si běžecké boty! Já! Neuvěřitelné a téměř nemožné se stalo skutečností a jako povzbuzení jsem si k botám nalepila bublinu jen tak dál. Také jsem použila výsek štítku.


Nápis Hurá do školy jsem na kartičce imitující školní tabuli zakryla journaligovou kartičkou.


Sobotu jsem s kamarády strávila na hudební akci, tak jsem využila bublinu kamarádi.


Druhá strana je barevně trochu divočejší, ale to jsou konec konců i fotky.





Další bublinu jde se jsem umístila na naši “žabkovou” fotku.


Bublina na jedničku se mi líbíla u skupiny Jelen. Podlepená je kouskem výseku štítku.


K jednotlivých QR kódům jsem zase dala čísla z červené abecedy.
Neznamenají známky, ale pořadí vystoupení.


U skupiny Wanastowi Vjecy jsem zbytek výseku štítku epoxy ozdobu 1*, protože přesně takové jejich vystoupení bylo. A pokud máte rádi jejich písničky, tak si určitě na nějaké živé vystoupení zajděte, protože to je velká dokonalost!


Máš už svoji školní kolekci doma?
Určitě se nám pochlubte v naší FB skupině, jak jste si s ní poradily :-).

3 komentáře:

  1. leus krasne stranky a super inspiracia ♥ tiez som si hovorila aka skoda, ze nemam doma maleho skolacika ;-) ale po tvojom clanku sa uz na tuto nadheru budem pozerat inak ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  2. Školní kolekce se mi líbila moc a musela být hned v košíku a Ty to máš moc pěkné Leuš ...

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover