pondělí 4. února 2013

Barvy února


Barevná paleta na měsíc únor prostě MUSELA mít červenou a růžovou. Ale aby to nebyla úplná slaďárna, přidaly se i tyrkysová, modrozelená a troška šedé. 

Vytvořte projekt podle této barevné palety a vystavte v naší galerii - každý měsíc vybíráme to nejlepší a prezentujeme zde na blogu :)


ÚNOROVÉ BARVY


A aby toho nebylo málo, musíme vám samozřejmě ukázat, co jsme z této barevné paletky vytvořily my!


Anna Norman - Sweet baby

Na layout jsem použila papíry od My Mind´s Eye 
Lucky in love, které máme v našem e-shopu 


Krajkové razítko od My Mind´s Eye jsem natiskla na velum a embosovala průhledným práškem. Krajku jsem po vystřihnutí prošila pomocí pěti různých odstínů růžové a na závěr přilepila kytku od Prima Marketing. 


Pod pruh papíru MME přišla krajka a na všechno opět velum, mini brads od Artemia 
a nalepovací písmenka od Basic Grey (najdete v kitu Olivia)


Na podkladovou čtvrtku jsem naplácala trošku gessa 
a do něho jsem vlepila srdíčka co mi kdysi zůstaly z výseku raznice. 



Pod fotkou opět krajkový ubrousek a průhledný papír a nápis 
Sweet z chipboardové sady od Basic Grey (opět v kitu Olivia)


Vzorek přímo sváděl k nějakému tomu stříhání  - a dopadlo to takto :)


Nálepku srdíčka od MME - Lucky in love jsem omotala zbytkem niti, 
doplnila pár mini brads a kamínky a bylo hotovo.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover