sobota 9. února 2013

Projekt podle sketche - LEA

Je sobota a to pro většinu z nás znamená - zasednout ke scrapbookovému stolu :) Lea nám ukáže jak "zasedla" ona, a vyrobila krásnou elegantní stránku podle únorového sketche...

PROJEKT PODLE SKETCHE
Jako základ stránky jsem zvolila bíločervenou čtvrtku Why not? od firmy I lowe SCRAP. Na  zjemnění červené jsem vybrala světlou čtvrtku ze stejné kolekce, kterou jsem ozdobila závorkovou raznicí a umístila na horní okraj stránky.


Fotku jsem podložila bílou strukturovanou čtvrtkou a kouskem stejné čtvrtky, kterou jsem použila na horní okraj stránky.


Na zdobení stránky jsem použila černou bavlněnou krajku. Na místo, kam jsem chtěla krajku umístit, jsem nalepila oboustrannou lepicí pásku a na ni krajku přilepila.

Pak jsem si připravila nadpis. Slovíčko stále je natištěné dřevěnými mini razítečky a černým inkoustem. Slůvko spolu jsem vyřezala na Big Shotu.
Do rohu fotky jsem svorkou připevnila papírové květinky s motouzkem a na závěr jsem různě na stránku přilepila samolepicí kamínky.




A co vy? Už máte stránku podle měsíčního sketche hotovou? Ukažte nám svůj výtvor v galerii nebo na facebooku :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover