neděle 23. června 2013

Inspirace k challenge

Milé ženy, blíží se nám konec naší "chlapské" challenge

Která z Vás už přemluvila svého muže, syna, bratra či kamaráda? Mám pro Vás pár perliček od mužských scrapperů ze světa, abyste viděly, že Tim Holtz není rozhodně jediným zástupcem mužné síly v našem milovaném koníčku :)










Posílat "Vaše" výtvory můžete až do pondělní půlnoci (24.6.) na email atelier@paperoamo.cz s předmětem "Challenge". Nezapomeňte připsat, jak dílo vznikalo a jak velký odpor jste musely překonávat - moc se těšíme!


4 komentáře:

  1. Téma je moc zajímavé a jsem fakt zvědavá na výsledek :-) Ohlíd parafrázoval nápis na mém deštníku ŽIJU SCRAPBOOKEM na ŽIJU SE SCRAPMENEM, ale to byl opět jen ftípek a myslím, že bych ho prostě nedonutila :-) Žena, která to dokáže bude hrdinka :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak zatím to vypadá na nelehký úkol, ale já stále věřím! :D mimo to přemluvit pana Normana byl úkol přímo nadlidský a vyšlo to!

      Vymazat
  2. Tak hlásím, že jediný můj použitelný "muž" měl jiné zájmy (kamarádky), takže mne velmi slušně poslal do háje...jistě chápete, že proti takovému důvodu se mi papírem argumentuje těžko. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to znamená jediné - už není použitelný! Na druhou stranu bych si dovolila říct, že by byl hloupej kdyby kamarádky vyměnil za papír :))

      Vymazat

Pin It button on image hover