čtvrtek 29. ledna 2015

Challenge 1/2015 - hlasování

S REKORDNÍ ÚČASTÍ jste se zapojily do první CHALLENGE v novém roce! Vybrat nebude jednoduché, tak si všechnu tu krásu pojďte prohlédnout a dát hlas svému favoritovi .)



PODMÍNKY HLASOVÁNÍ

  • HLASOVAT MŮŽOU POUZE TI, kteří jsou REGISTROVÁNI NA NAŠICH WEBOVÝCH STRÁNKÁCH www.paperoamo.cz. 
  • Hlasy od NEREGISTROVANÝCH uživatelů NEBUDOU ZAPOČÍTÁNY. Prosíme o podepsání komentáře. 
  • Hlasujeme přímo tady na blogu formou komentáře pod článkem a dáváme hlas pouze jednomu favorizovanému projektu - stačí tedy uvést jméno autora. 
  • Vyhrává projekt s nejvyšším počtem hlasů.
  • Hlasovat můžete do páteční půlnoci a v sobotu 31.12. vyhlásíme vítěze!

SOUTĚŽNÍ PROJEKTY

ALONA

ÁJA


DADA

DIANA

EVA

JITKA

 KAMILA

 KRISTÍNA

LUCIA

LUCIE M.

LUCIE

MAGDALENA

MARCELA

MARTINA

MONIKA

MÍŠA

PAVLA

STÁŇA
 

26 komentářů:

  1. Můj hlas patří Pavle. Klára B.

    OdpovědětVymazat
  2. Všechny projekty jsou povedené, ale úplně mě dostala slánka s pepřenkou od Magdaleny. Hezký den, Terka Doubicová

    OdpovědětVymazat
  3. Dávám hlas Evě a jejím rybičkám. (Pavla H.)

    OdpovědětVymazat
  4. Hlasuju pro Evu a její rybičky (Lucie M.)

    OdpovědětVymazat
  5. Mně se líbí Míšin projekt :-) Magdalena Novotná

    OdpovědětVymazat
  6. Dávám hlas Ivě - ty rybky s big eyes jsou super! :) Jinak jsem měla ještě další favority.

    OdpovědětVymazat
  7. no, to je ale narocny vyber! vsechno takova parada! ja jsem pres PL, nejvic me oslovila stranka Misi, navic rucne malovane obrazky ...ach. Hlas pro Misu!

    OdpovědětVymazat
  8. Všechny jsou krásné, ale nejvíc mě zaujaly rybičky od EVY. Dává hlas Verča Sembolová

    OdpovědětVymazat
  9. Dávám hlas Míše a Nelinčinému slovníku :-) Zdeňka

    OdpovědětVymazat
  10. Můj hlas pro Martinu :-) Ale jako kdo si má vybrat?? Tolik krásných projektů!

    OdpovědětVymazat
  11. To si jako mám vybrat jen jeden??? :-)) Nejraději bych asi ani nehlasovala :-)) Asi se budu opakovat, ale za mě KRISTÍNA!

    OdpovědětVymazat
  12. Moj hlas pre Pavlu. :)
    Dada

    OdpovědětVymazat
  13. Hlasuji pro Pavlu. Marcidag

    OdpovědětVymazat
  14. Hlasuji pro Míšu a její Nelinčin slovník :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Hlasuji pro Evu. Moc se mi její rybičky líbí.

    OdpovědětVymazat
  16. Téééda, holky...tolik povedených projektů! Už jsem to všechno projela několikrát, favoritů je více, ale když jeden, tak jeden: hlas pro Moniku (své dělá i prezentace :-) )

    OdpovědětVymazat
  17. Ach, to je tak těžké se rozhodnout! Ale moje srdce říká MÍŠA! Dana Jeglová

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover