pátek 16. srpna 2013

DIY vázání stuhy

V dnešním pravidelném DIY návodu Vám LEA ukáže, že vázání mašliček nemusí být o nervy a že opravdu každý může uvázat mašli takovou, jakou Lei na jejích přáníčkách vždycky závidíme :)

KNOFLÍKOVÁ MAŠLIČKA


V dnešním návodu vám ukážu, jak si vyrobíte mou nejoblíbenější mašličku ze stužky. Takovéto mašličky vážu už nějaký ten pátek, ale až do teď jsem neměla jednu vychytanou pomůcku.

Budeme potřebovat:


  • stužku
  •  motouzek
  • knoflíky
  • nůžky
  • pravítko
  • kousek kartonu
  • lupací sponečky


Nejdříve si připravíme tu vychytanou pomůcku :). Z kartonu si vystřihneme 4,5 cm široký pruh a přesně uprostřed vystřihneme 0,5 cm širokou mezírku, dlouhou cca 3 cm. Na každé straně tedy budeme mít karton 2 cm široký. Výsledná mašlička bude mít cca 4 cm. Záleží na vás, jak velkou mašličku budete chtít. Pokud menší než mám já, tak si šablonu vystřihněte užší, naopak pokud budete chtít mít mašličku větší, tak si šablonu vystřihněte širší. 


Nyní si ustřihneme stužku cca 20 cm dlouhou a lupacími sponečkami ji připevníme na kartonovou šablonu tak, jak je zobrazeno na fotce. A tohle je právě ta vychytávka! Já jsem si vždy stužku různě přidržovala. Samozřejmě, že mi klouzala na všechny strany :) 


Mezírkou protáhneme motouzek a stužku uprostřed svážeme. 


Stužku můžeme z kartonu sundat. 


Na motouzek navlečeme knoflík a uvážeme mašličku.



Na závěr zastřihneme konce stužek na požadovanou délku a v případě, že máme saténovou stužku, tak je zatavíme zapalovačem nebo pomocí speciálního zatavovače .

1 komentář:

Pin It button on image hover