čtvrtek 11. července 2019

MY LIFE KIT projekty / IVA


Nový My life kit je opravdu nádhera plná romantických máků. Musím holky designérky pochválit, že dokážou každý měsíc vytvořit tolik krásy. Já vám dneska ukážu, co se mi z tohoto kitu už podařilo slepit.



Nejdřív jsme si vytáhla nejaktuálnějsí fotky, které jsem měla vytisknuté, abych se alespoň trochu přiblížila tomu létnímu materiálu a do alba putoval zpracovaný 25. týden. 


Na první kapsové stránce jsem vyřádila s vlčími máky.


Na tento týden připadl i letní slunovrat - chipboardový výsek “začíná léto” jsem nalepila na bazénovou fotku.


Ta velká kartička s makovým věnečkem nemá chybu, vyřízla jsem vnitřek a podlepila fotkou, kde Barča zalívá kytičky :-)

Druhá kapsovka je ve zdobení střídmější a použila jsem modré zdobení, které se hodí barevně k malé abecedě.



První stránku jsem opět zvolila kapsovou, ale nic moc světoborného, co se týče inspirace, na ní nehledejte :-)


Ale přes víkend se sešly dvě akce, ze kterých bylo více fotek a které jsem si prostě chtěla scrapnut zvlášť na velký layout. Nedávnou jsem viděla inspiraci od Bei Valint, kde dělala k fotkám ozdobné rámečky. Tento nápad jsme si zapamatovala a použila právě u první stránky. Ze čtyř barevných kartiček jsme si pomocí raznice od We R Memory Keepers vyrazila rámečky, podlepila fotkami a ty pak dozdobila materiálem z kitu. Úplně nakonec jsem nalepila pár enamelek a přikreslila pár jakože “cákanců”. 




Druhý layout je z výletu a jako podklad jsem použila zelenou čtvrtku od Dear Lizzy,  která byla myslím v březnovém Page kitu.


Menší fotky jsem nalepila za sebou na bílý pruh papíru a nalepila šikmo na podklad…podobnou kompozici použila Janička V. a moc se mi líbila. Větší společnou fotku jsem nalepila zvlášť. 



Nápis “výlet” a “spolu” jsou odtud a slepila jsem 2 dohromady a ještě jsem nanesla glossy, aby byl povrch lesklý. 


Chipboardová zvířátka jsou z Extra kitu z listopadu 2018.


Batůžek jsem ještě vyhrabala z loňských zásob z My life kitu.



Musím říct, že tento kit je opravdu pecka a lepení mi šlo rychle od ruky a užila jsem si to. Moc se těším na vaše makové stránky. 

Krásný den a tvoření zdar.
Iva

11 komentářů:

  1. Ivi, vsechny stranky jsou kouzelne Uviodka s maky 👍 pecka, layouty bozi! Slintam ❤️

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera, nádhera, všechno je totálně boží ❤️ a úplně že nejvic je ten LO s rámečkami ☺️😘

    OdpovědětVymazat
  3. Velká krása! A ty dvě poslední stránky jsou top!!! ❤️

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné stránky plné pohody a zážitků, ten přesně zvolený materiálek se mi moc líbí. Když jsem vyděla v kitech vlčí máky, tak se musím přiznat, že jsem kvuli tomu vlezla do obílí k mákům a to se to pak tvoří🤗😀😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc dekuji.No ja jsem taky chtela někde ukořistil fotku vlčich máku,ale nějak mi to nevyšlo ☹️

      Vymazat
  5. Ivi, krásné jsou všechny, ovšem ty layouty jsou přímo výstavní! Parádní nápady máš 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru,moc dekuji,přiznám se,ze v PLku mi přijde,ze uz mi docházejí napady a sem tam ty kapsy musim prostřídat s layouty 😂

      Vymazat
  6. Ivi uzasne su vsetky tvoje stranky a mna najviac dostala ta s ramcekmi a uplne uplne najviac ta sikma, uzasna kompozicia - ukladam si do pamatoveho centra mojho mozgu. Pecka!

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover