pondělí 15. července 2019

Project life stránky / KATKA

Zdravím Vás po týždňovej pauze, tentokrát z gauča. Všetko už je nalepené a mne už len zostáva podeliť sa s vami o detaily, tak poďme na to.
 

Ako možno viaceré viete (a viaceré možno aj nie), väčšina môjho dokumentovania prebieha vo formáte traveler's notebook, ktorý ešte dopĺňam 12tkami. Občas však zažijeme niečo, z čoho vznikne veľa fotiek a takéto udalosti si nechávam na neskôr s tým, že to sú ideálni kandidáti na PL (project life). No a už sa mi ich nakopilo celkom zopár a práve teraz prišla tá chvíľa jednu z nich zdokumentovať. Je to pre mňa celkom výzva, keďže som v živote zatiaľ spravila presne jednu PL stránku. 
 
Tak som si teraz zlepila hneď dve ďalšie, lebo fotiek bolo ukrutne veľa. Prednedávnom som totiž svojmu dieťaťu prezradila, že existuje čosi ako zoo, ale namiesto zvierat v nej pozorujeme rastlinky a dieťa bolo z toho také nadšené, že hneď na druhý deň sme tam museli ísť. A keďže rastlinky, kvety a stromy sú odjakživa jeho vášeň, vznikla aj kopa krásnych fotiek plných kvetín a nadšeného Šimonka.
 

Čo sa týka kartičiek, kombinovala som tie z kolekcie Naše dny
 

a zvyšky papierov z Page kitu z januára a marca,
 
 
Na dozdobenie som používala abecedu z kolekcie Naše dny.
 

 
 

Zopár nálepiek aj odtiaľto.
 

Keďže na fotkách je aj dosť ružovej, pomohla som si aj zopár kvetinovými výsekmi z ML január/február z tohtotohto archu.
 
Tak som si to teraz trocha precvičila a môžem sa vrhnúť do ďalších PL dobrodružstiev, lebo na mňa čaká ešte veľa nescrapnutých fotiek. Prajem vám zatiaľ krásne leto plné super zážitkov, lebo zážitky znamenajú fotky a fotky znamenajú čo? Skrepovačkuuuuuu. Dovidenia nabudúce.
Katka

10 komentářů:

  1. Kati, dvojstránka je nádherná! 😍😍😍 Vždy je super, keď sa fotky k sebe hodia a z 1 akcie to býva pravidlo. A chlapček milujúci rastlinky je ako zázrak! ❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani dakujem moc za kompliment☺️ No Simonko je v mnohych veciach taky nas zazrak❤️

      Vymazat
  2. Katko, to jsou překrásné fotky a úžasně zpracované, moc se ti dvoustrana povedla! Rozhodně usedni k PLku častěji budu se těšit 😊❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baruš dakujem krasne☺️ No musim usednout casteji, nech to troska lepsie natrenujem😂

      Vymazat
  3. Kači,máš to moc pěkné....i kapsovky ti jdou krásně. A kde tiskneš fotky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivi ty si zlato, dakujem💕 Tlacim doma. Pouzivam Canon Selphy tlaciaren na tieto mensie formaty.

      Vymazat
  4. Súhlasím s dievčatami predo mnou, PL v tvojom podaní vyzerá úžasne a rozhodne v ňom musíš pokračovať 😉❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mirka ty si poklad! Dakujem krasne. Mne sa PL velmi paci, ale fakt musim este trenovat☺️

      Vymazat
  5. Úplně super stránky! Jsem u tebe zvyklá na dokonalé TN album, ale i ten větší formát je pro tebe jak dělaný 😉

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover