čtvrtek 25. července 2019

MY LIFE KIT projekty - 4x6 minialbum / VALIKA

Prajem vám všetkým krásny deň,
dnes to bude o Aničkinom tajnom pláne nalákať ma na PL tvorenie, o nádhernom kite stvorenom na tradičnú českú či slovenskú dovolenku a o oslave obyčajných letných dní, ktoré sú vo svojej podstate veľmi výnimočné
 

Áno, naša milovaná Anička mi posiela tieto ML kity a ja stále premýšľam čo špeciálne by sa dalo vymyslieť, lebo PL profičiek máme v DT neúrekom a vždy s obdivom sledujem ich kreácie. Preto som aj teraz premýšľala čo by som mala resp. mohla urobiť. Už som vymýšľala komplikovaný album a väzbu, už som špekulovala čo s čím kombinovať .... a potom som si povedala STOP. Zober ten album, ktorý sušíš na extra príležitosť a urob "obyčajné" PL. Nešpekuluj, vytlač fotky a proste tam len daj tie kartičky. 
 
A viete čo? Vyšlo to a konečne som si to PL tvorenie aj užila
 
Základom je album 4x6, ktorý sa snažím vyskúšať už roky, ale žiadna príležitosť nebola dosť dobrá, dosť významná. 
 
Dôležitou súčasťou tohto projektu sú aj tieto kapsy. Páči sa mi rôznorodosť, ktorú ponúkajú.
Keď som otvorila kit, tak som okamžite vytriedila všetky zelené kartičky s tým, že ich nevyužijem. Lenže potom ma zavolala moja teta Anička na zeleninu, ktorú vypestovala a bolo rozhodnuté, ktoré kartičky použijem ako prvé :-) 
 
 

Základom je začať s najmenšími 3x4 a postupne prechádzať cez 4x4 až ku 6x4. Súčasťou albumu sú aj papiere, ktoré som pri tvorbe využila taktiež. 
 
Tie najmenšie kapsičky som použila ako prvé. Našťastie vždy vieme zlepiť dve 3x4 kartičky a vytvoriť si interaktívnu stránku, navyše s miestom pre journaling. 
 
Chipboardové ozdoby lepím zásadne na vonkajšiu stranu kapsičiek.
 
Snažila som sa použiť všetko, a tak sme aj my absolvovali povinnú selfie v aute :-) 
 
Táto malá kapsička dosť splývala s väčšou stránkou v pozadí, preto som sa ju rozhodla oddeliť chipboardom, ktorý zároveň slúži ako pomôcka k otáčaniu stránky. 
 
Za zelenými kartičkami v kite nasledovala táto tmavobordová.
 
Už dlhší čas som mala chuť na spekáčky opečené na ohni, a tak sa to všetko krásne skombinovalo a Vilik mi pripravil delikatesu :) 
 
Abecedy v kitoch sa mi vždy veľmi páčia. Viem, že väčšina preferuje menšie písmenka, ale ja si nemôžem pomôcť - mne sa páčia tie väčšie.
 
Vstupenky a opečiatkované papiere z kaštieľov a hradov som skryla medzi 2 pohľadnice.
 
Pridala som aj jednu priehľadnú stránku. Tie ruže, tie sú super.
 

Bohužiaľ jedna vstupenka rozmerovo nepasovala. Nechcela som ju však zložiť a vložiť do pohľadnicovej kapsičky, preto som ju prilepila na kúsok priehľadnej fólie.
 
Presvitajúcu lepiacu pásku som prelepila washi a nálepkou.
 
Nevedela som si predstaviť ako použijem tie nálepky s domčekmi a stromčekmi... 
 
ale napokon som použila všetko. Fakt všetko. 
 
Nemám problém si veci prispôsobiť a jeden dĺžeň navyše mi nevadí.
 
Ako prvé mi došli n-ka a tak som ich nahradila u-čkami, ktoré som otočila dole hlavou. A e-čka mi došli tiež, ale túto kartičku som musela použiť.
 
No a ešte tu máme jednu špecialitku - ozdobenú vellum stránku.
 
Vellum samolepky sú absolútne dokonalé.
 
Tak a to je všetko. Určite ešte doplním akcie, ktoré sa stali tento mesiac, ale musím počkať na kapsičky. Video som nenatočila z dvoch dôvodov:
 
1. totálny nedostatok času.
2. šikovnice ako Adel a Annie tu iné krásy prezentovali na blogu tento týždeň. Ja som si však užila tento jednoduchý proces. Snáď som vás inšpirovala k tomu, aby ste nešpekulovali, ale tlačili a lepili :) 
 
Krásny zvyšok dňa prajem,
Valika

7 komentářů:

  1. Valika, veľmi sa mi páči tvoja filozofia, že každý obyčajný deň je výnimočný. Aj ja to tak vnímam, aj keď nie vždy si to uvedomím. Milujem tvoje zdobenie, tvoje fotky a tvoje ,,rozprávanie" :) Snáď sa aj ja niekedy dokopem k takémuto jednoduchému dokumentovaniu obyč.dní, je to super ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Si strašne milá. Ďakujem ti. Snažím sa veci a udalosti dokumentovať priebežne. Nejako sa mi tých nedokončených projektov nahromadilo až až. Je to super, vy ste akčná krásna rodina tak nebudete mať problém dokumentovať tieto nevšedné obycajnosti 😘😘❤️❤️❤️

      Vymazat
  2. Fakt krása Vali! Líbilo by se mi takové albíčko, kde by byly klidně jen fotky úrody ze zahrádky a příroda okolo, která nám někdy přijde tak samozřejmá, ale přitom se mění před očima :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Diky Adelka. Ako vieš ja som hlavný zástanca fotenia kvietkov a stromov a obycajnosti namiesto ľudí 😁😁😁 Ale tento rok sa fakt snažím byť súčasťou nášho príbehu viac ❤️❤️❤️ album s tvojimi kvietkami by bola dokonalost sama 😘

      Vymazat
  3. Vali to je nádhera 🥰 já mám v albu minimum fotek, na kterých není Baru nebo Luci nebo někdo jiný, toto vypadá skvěle 🥰 a to vellum s těmi kvítky je boží 🤩😘

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty si zlatíčko. Tak vieš ako - človek musí byť kreatívny keď nemá také krásne dcérky ako máš ty 😘😘😘❤️❤️❤️❤️

      Vymazat
  4. Vali, konecne som mala dost casu vychutnat si vsetko do poslednej bodky - album aj tvoje rozpravanie. Milujem to. ❤️ Musim zaradit viac kvietkovych, zeleninovych a stromovych fotiek, su super 😍😍😍 Teda, ked zas zacnem lepit PL.🙈

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover