středa 16. prosince 2020

DÁRKY Z LÁSKY / mini leporelo / ALENA

Krásnou středu! Dnes přináším inspiraci na scrap dárek já. Budeme lepit mini leporelo a slibuji vám, že to nezabere víc než půl hoďky (bez tisku fotek). Takže ještě v pohodě stíháte pod jedličku.


Musím říct, že vymyslet, co za fotky do leporela dám, byl pro mě trošku oříšek. Věřím, že u vás s dětmi nebude problém najít až 12 fotek, které babičkám do alba nalepíte a ony se pak vnoučaty pochlubí na kafíčku s kámoškami. Leporelo je totiž tak malé, že ho hravě pojme i menší kabelka, ale přesto dost velké, že na fotky nebudou potřebovat bábinky lupu.

A jak na to. Leporelo už přijde složené, respektive už je narýhované, tudíž stačí vybrat materiál. Tady doporučuji si to nekomplikovat. Vzít jeden z našich kitůBude to ladit a bude to hned. Já zvolila tento květnový To jsem já. K fotkám ségry mi seděl a nakonec se hodily i hlášky. Jakmile máte fotky i matroš, začíná ta zábavná část. Fotky rozdělit, jak chcete, aby šly za sebou. Přiřadit papíry nebo kartičky. Nezapomenout na přední a zadní stranu. Tam fotky nedoporučuji dávat. Na úvodní nějaký trefný nadpis, nebo jen popis toho, co je uvnitř a na zadní se skvěle hodí nějaká kartička s citátem apod.

Velikost stránečky je 9,4 cm, takže je potřeba si kartičky a papíry seříznout do požadované velikosti. Fotky vytisknout v rozměru čtverce max. 9x9 cm nebo obdélník, kde delší strana bude mít zase max. 9 cm. Já jsem si v tomhle ohledu práci usnadnila a vzala jsem do ruky Instax tiskárnu. Do leporela se vlezou i Instax čtvercové fotky, jedno takové album jsem kdysi dělala tu.

Já jsem nakonec vybrala pár fotek ségry, která letos oslavila své 15. narozeniny a hodila je do alba. Až teď při psaní článku jsem si uvědomila, že v zápalu výběru fotek jsem zapomněla na tu nejdůležitější. A to tu z oslavy narozenin. Nevadí, buď udělám vyklápěčku, nebo magnet, nebo ji dostane jen tak. Když máte kartičky/papíry nalepené, i fotky stačí jen pár trefnými hláškami či samolepkou/výsekem ozdobit a dílo je hotovo. Pro „fajnšmekry“: pokud chceš mít leporelo převázané stužkou, tak ji nalep na zadní stranu předtím, než nalepíš kartičku.

Snad jste se neztratili v postupu, ale myslím, že tohle zvládnou i děti. Což ostatně není špatný nápad. Nechte to na nich. :D. Dejte jim fotky a papíry a máte čas na něco jiného. Krásné svátky a něco hezkého pod jedličkou.

VIDEO ZDE

https://youtu.be/YAufGiq_jd0

2 komentáře:

  1. Alčo máš to super, tenhle kit byl skvělý a do minialbíčka se hodí parádně těma frázema. Musím ho taky vytáhnout, ještě mi z něj něco zbylo 😊

    OdpovědětVymazat
  2. Rychlovka dárek a vypadá moc dobře 😊

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover