úterý 1. prosince 2020

Produkt Papero amo / MIRKA

 Adventní visačky

Je mi jasné, že adventní kalendář máte doma dávno připravený a první okénko už je určitě i otevřené ;) Ale kdyby náhodou ne, nebo si chcete uložit inspiraci na příští rok, tak se vám třeba bude hodit má dnešní inspirace na handmade krabičkový adventní kalendář.



Papírové visačky se ale dají určitě zužitkovat i jinak. Třeba na označení týdnů nebo jako nápisy dnů v DD (december daily je prosincový deníček, kde si zaznamenáváte den po dni do Vánoc, nebo až do Silvestra).

Tady si kdyžtak můžete prolistovat DD deníčky od nás - holek z PA.

Já se rozhodla vyrobit adventní kalendář z ručně dělaných krabiček, které pověsím na klacek. Letos frčí domečkové adventní kalendáře ;) a mně se taky moc líbí, ale kvůli úspoře času i materiálu jsem zvolila krabičky co nejjednodušší, a to na způsob vysouvacích zápalkových krabiček. Základ je z obyčejné hladké čtvrtky a na tom jen čtvereček vzorované čtvrtky nebo PL kartičky.


Vysouvací vnitřek krabičky jsem si zvolila i proto, aby nebylo ,,otevírání okének” moc složité. Kluci si krabičku jen vysunou, vyberou náplň a prázdnou zas zasunou. Nemusíme nic odvazovat, krabičky zůstanou pořád jednoduše na místě.


Visačky jsou krásné samy o sobě, jenže když máte v ruce i tyto výseky a samolepky, tak to prostě nejde taky nepoužít! Kluci mi pomáhali a vybírali, co se jim líbilo a musím říct, že se jim to docela povedlo. Pár pokladů jsme vybrali a vystřihli z této loňské minisady.

Třeba jmelí, nebo měsíček s hvězdičkou.


Nebo tuhle vesničku :) Číslo jsme vybrali schválně tohle, aby vypadalo jako měsíc nad vesničkou.


Některé číselné kartičky jsem trochu seřízla, některé podlepila pěnovými čtverečky. Fantazii se meze nekladou.


Na některé visačky jsem navlékla šňůrky a opatřila dřevěným korálkem.


Původní myšlenky, že budu dělat domečky jsem se ale úplně nevzdala, pár jsem jich udělala, akorát jsem je hodně zjednodušila a tvar domečku je jen vepředu, nalepený na základ ,,zápalkové krabičky”.


Velikostně jsou krabičky různé, od 5x5x2,5 cm až do 8x8x2 cm



Dárečky jsou z této ,,must have” nálepkové sady. Já jsem je chtěla mít na 3D čtverečku, takže jsem je podlepila ještě obyčejným kancelářským papírem a obstřihla.



Takhle nakonec vypadá kalendář na stěně. Pod to bych chtěla naaranžovat vánoční výzdobu a na klacek Led světýlka, jen jsem ještě nestihla vytáhnout krabice s vánočními ozdobami, musím si pohnout, ať to do Vánoc stihnu, utíká to nějak moc rychle :)


No ale tímto aspoň zahajuji u nás vánoční atmosféru a začínám se přelaďovat z podzimního módu ;)

Mějte se krásně!

Mirka

14 komentářů:

  1. Moc moc krásný Adventní kalendář, vypadá úžasně ...

    OdpovědětVymazat
  2. taky krásná varianta kalendáře.

    OdpovědětVymazat
  3. Naprosto dokonalé 😍 a nádherně nafocené, máš hodného Ježíška 😁❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti, děkuju😘 Jj to mám a ja stejne nic jineho nechci 😂

      Vymazat
  4. Veliká krása a nádherně vyladěné! Ještě by mě zajímal obsah krabiček.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adélko děkuju ❤️ Letos jsem šla na jistotu a rozdělila jsem tam lego kostky, aby si je kluci mohli postupne skladat. Loni jsem davala sladkosti a nalepky, auticka a takove drobnosti, ale to moc uspech nemelo (krom sladkosti teda 🙈)

      Vymazat
  5. tak velmi sa mi to paci. krasny napad s krabickami. ale uplne najviac sa mi páči, že ste tie krásne krabičky robili spolu s chlapcami ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Valika, dakujem ti moc ❤️ Spolocna tvorba s detmi je vzdy velka skuska nervov (mojich), ale je pravda, ze cim su starsi, tym je to lepsie a lepsie a toto bolo naozaj fajn 😉

      Vymazat
  6. Krása, krása, krása...a když jsem se dostala až k zavěšení, spadla mi brada úplně...:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, dekuju moc. Musim ted po nekolika dnech rict, ze je to poveseni na zed docela i prakticke, nikde se nic nevali, nepřekáží... 😁

      Vymazat
  7. Miri 😍😍😍 Jemné, nádherné, elegantné, ňu-ňu-ňu 🔝🔝🔝💙

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover