pondělí 1. července 2024

LETNÍ DENÍK a co si zabalit na dovolenou / ADÉLA

Čas dovolených a výletů je tu! A určitě je skvělé si všechny zážitky a myšlenky zapsat hned, dokud jsou čerstvé, plné vůní a barev. Čekají mě teď dva týdny mimo mé papírové království. Nevím, jestli bych vydržela vůbec si do papíru nestřihnout, ale nachystat si minimalistickou sadu toho, co budu potřebovat, to je celkem oříšek


Do větší látkové taštičky jsem zabalila 


Na letní poznámky se krásně hodí cestovní deníky v TN formátu, ale já mám ráda prostoru trochu více, takže mě moc potěšilo nové předpřipravené album s názvem LETNÍ DENÍK. A k němu vyladěná sada textových i obrázkových samolepek.


Zalovila jsem ve svých zásobách a přibalila i ozdoby z kolekce NA HORY (s batohem) a PODZIMNÍ SVĚT (padá listí), jsou totiž v hodně podobném akvarelovém stylu.


Asi deset minut před odjezdem jsem ještě zuřivě řezala štítky a plážové motivy, které stránky krásně doladí. Můžete si je vyřezat barevné, ale já mám s sebou i akvarelové barvy, takže se těším, jak si je vybarvím sama. A chipboardové výseky jsou poklad, nezapomínejte na ně. Určitě si zaslouží trochu pozornosti a v e-shopu najdete i několik tematických sad jako je Itálie, Řecko, Chorvatsko, Čechy


V letním deníkuhodně baví to, že má rozvrhnuté stránky a tak je mnohem jednodušší ho naplnit. Míša už s tím krásně začala, já si v terénu nejspíš jen rozmyslím, jaké záběry do alba půjdou a některá místa nechám volná a nalepím (nebo si nachystám) výseky, samolepky atd.


Beru taky několik bílých čtvrtek. Budou z nich odklápěcí stránečky, na které už teď můžu na spodní stranu napsat text nebo nechat děti něco nakreslit. Zvětším si tak prostor v albu, užiju si v terénu trochu scrapování a zároveň to není „konečné“ a později se rozhodnu, jestli přidaná stránka v albu bude jedna nebo jich budu potřebovat víc.


Zatím je nelepím, počkám si na fotky, které mi pak překryjí úzký proužek. Řádky si můžete jen tak načrtnout od ruky nebo sáhnout po dalším pokladukartičkáchtečkami nebo mřížkou.


Co si balíte na dovolenou vy? Pojďme se vzájemně inspirovat.

Pokud jste ještě neviděli náš nový LETNÍ DENÍK, tak šup na prohlídku:

Přeji krásné letní dny.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover