čtvrtek 11. července 2024

Desky na cestovní deníky NA CESTĚ / DENISA

Ahoj, dnes jsem si pro vás připravila obal na cestovní deníčky, tak se na to pojďme podívat.



Na výrobu budete potřebovat:

Karton jsem si naměřila a rozřezala pomocí lámacího nožíku. Velikost půlkruhu je jen na vás, stejně tak jeho ,,výroba" - obkreslení šablony, pomocí kružítka, kruhové řezačky,...



Následně jsem karton oblepila zvenčí. Použila jsem papír z kolekce NA CESTĚ a bílý strukturovaný papír. Vše jsem pospojovala a nakonec nalepila vnitřní papíry. Použila jsem 2 stejné papíry, tento můj je konrétně #203423 - choose happy z kolekce Lovely Blooms od Pinkfresh Studio.



Nakonec jsem si na hřbetu udělala díry na průchodky a když byly průchodky na místě, provlékla jsem gumičku.



Když byly deníčky na svém místě, pustila jsem se do zdobení obalu. Hrad a

kolečko na boku jsou chipboardy od Papero amo - Výletníci



Zelené kolečko je z papíru z kolekce NA CESTĚ, stejně tak výseky i samolepící abeceda. Obláčky jsou vyříznuté z papíru ze stejné sady, ale samotné vyřezávací šablony jsou z kolekce POJĎME SLAVIT.







Deníčky ještě zaplněné nejsou, protože teď přes léto je toho času na tvoření méně, nicméně už jsem si začala dávat do kupy fotky, tak doufám, že se k tomu brzy dostanu a budu vám to moct ukázat na kompletku hotové.

Užívejte si léto a mějte se moc krásně.


POUŽITÝ MATERIÁL A POMŮCKY:

Pokud některý materiál nebo pomůcka není skladem a ty ji nutně potřebuješ, nevěš hlavu! Dej si hlídacího psa. Jakmile to bude možné objednámenaskladníme a emailem tě informujeme.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover