pondělí 23. září 2024

Organizace pracovního koutku a materiálů / MARTINA

Ahoj, dnes vás pozvu do mého pracovního koutku a ukážu vám, jak mám uložené některé věci.

Koutek mám v ložnici. Původně to byl dětský pokoj, ve kterém je zvýšená postel a pod ní vznikl tento prostor.


Pro vás mám pár tipů, jak si uložit potřebný materiál.

Na písmenka, jsem si pořídila fotoalbum 10x15, kde je mám uložené a pak už jen listuji a vybírám barvu.

Stejným způsobem mám uložené i textové samolepky.

Výřezy a velké abecedy jsem vložila do euro obalů a desek A5, opět jen listuji a vybírám.

Jednotlivé kolekce mám vložené do velkých průhledných obálek.

Výřezy, které jsou k dané kolekci v sáčku, ukládám do malých krabiček, které mám označené názvem.

Na různé drobné věci je super tento box, krabičky uvnitř jsou 10*15. Roztřídila jsem si do nich výřezy podle tématu, mám zde fotky, různé vstupenky a letáčky z výletů, vizitky.

Jako poslední, je tato krabice, do které se vejdou, jak velké papíry, tak cokoli jiného. Výhoda je, že se dají skládat na sebe, takže nezaberou hodně místa.

Pokud máte nějaké nápady na uložení, tak se nám pochlubte. A určitě nakoukněte k nám do kategorie organizace pracovny, je tam spousta vychytávek.

POUŽITÉ POMŮCKY:
Pokud některý materiál nebo pomůcka není skladem a ty ji nutně potřebuješ, nevěš hlavu! Dej si hlídacího psa. Jakmile to bude možné objednámenaskladníme a emailem tě informujeme.

3 komentáře:

  1. Marti, parádní koutek, perfektně zorganizovaný.

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, super koutek, to je můj sen 😍 a abecedy v albech na fotky jsou perfektní nápad, to určitě využiju 👌😉

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover