pondělí 21. října 2024

Sesterské album / LEONA

Krásné podzimní pondělíUrčitě si spousta z vás užívá podzimu nejen venku, ale i doma, jako já, tvořením. Přemýšlela jsem, co bych vám tak mohla ukázat, a volba padla na sesterské album. Což je oblíbené album mě a sestry ve formátu 8,5 x 11, které jsem založila za COVIDu. Musím říct, že toto album je moje papírová láska. Fotky s radostí přebírám a vybírám a výhoda aspoň pro prvních cca 15 až 20 let je v tom, že dokud nebyly digitální foťáky a chytré telefony, tak pravda, těch fotek moc nemáme a ještě míň se jich také vyvolalo a dochovaloJsem ráda, že můj táta, nadšený fotograf, fotil více než ostatní i černobíle a fotky si vyvolával doma v temné komoře. Když jsme byli za Covidu zavření doma, naskenoval mi výběr fotek, a tak si je teď dle libosti tisknu a tvořím albumPojďte se tedy podívat na pár nejnovějších stránek, kde jsem upotřebila spoustu nasysleného Papero amo materiálu i materiálu různých zahraničních značek.

Tato stránka je první, která mi v albu chyběla. Rok 1986. Vybrala jsem tři fotky naležato a rozmístila na stránku. Jako podklad jsem zvolila růžovou čtvrtku, ze které jde vidět jen okraj. Fotky jsem lepila na krémovou strukturovanou, kterou jsem jen na okrajích mírně roztřepila. Vytáhla jsem ze zásob růžové a zlaté abecedy a vybrala nápisy. Na stránku se hodil i mráček z kolekce PRVNÍ ROK a černý mráček je vystřižený pro změnu z kolekce SUPERHRDINOVÉ.

Dole na stránku jsem pak umístila provázek a dvě průchodky. To se mi mnohokrát líbilo na stránkách u jiných holek.

Další stránka, posunula jsem se o 4 roky do roku „90“.

Vybrala jsem 4 fotky a zalovila v papírech. Zaujal mne papír s cihličkami, nechápu, že si takové krásy tak dlouho schovávám… K tomu jsem vybrala ještě další papíry zelenkavé a modré a použila z nich proužky, kterými jsem uprostřed stránku rozdělila. A vytáhla po delší době šicí stroj.

Taky mám velmi ráda vellum, který dokáže stránku tak hezky zjemnit. Sáhla jsem po tom se srdíčky a další srdíčka sem tam i dolepila.

Vidíte fotku a víte hned, jaký materiál použijete? Tady se mi to stalo, jen co jsem fotku mě, sestry a naší kamarádky našla v archivu…

V zásobách se mi líbil světle hnědý papír, říkám mu bambusový a k němu vytáhla papíry z kolekce Z LESApapírové výseky z kolekce VENKU. Vellum mi to opět pomohl zjemnit.

Poslední stránka, kterou vám ukážu, je v čase o kus dál, to už jsme prosím v roce 2002 a v době alespoň barevného filmu :) V tomto roce jsem našla první naši dochovanou selfie, focenou na foťák a kinofilm!

Asi chápete, že tato fotka si zasloužila vlastní stránku. A taky jsem věděla, že to musí být něco minimalistického. Takže základem je bílá čtvrtka, kterou jsem trochu pocákala fialově. Dělám to pomocí štětce a fixů, úplně jednoduše, že nabarvím štětec fixou a použiju pak už jen prst, kterým to rozprsknu (omlouvám se, jiné výrazy mě nenapadají).

Automaticky jsem sáhla po kolekci Indigo hills od Pinkfresh studio. Měla jsem v zásobě pár papírů a puffy samolepky. Papír s šestiúhelníky se mi líbil natolik, že jsem jej použila do posledního kouskuStříhala jsem, lepila a podlepovala 3d páskou, která udělá nesmírnou parádu.


Musím říct, že jsem s albem v poslední době dost pohnula a už začíná mít kronikový nádech. Však se můžete podívat, pokud máte zájem, v krátkém videu

Mějte se krásně a budu se těšit třeba zase někdy příště tady na blogu!

Leona

POUŽITÝ MATERIÁL A POMŮCKY:
Pokud některý materiál nebo pomůcka není skladem a ty ji nutně potřebuješ, nevěš hlavu! Dej si hlídacího psa. Jakmile to bude možné objednámenaskladníme a emailem tě informujeme.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover