neděle 28. prosince 2014

Challenge 12/2014 - hlasování

I v předvánočním shonu jste si našly čas na vytvoření přenádherných stránek do naší prosincové CHALLENGE podle DENISY. Pojďte dát hlas svému favoritovi!



PODMÍNKY HLASOVÁNÍ

  • HLASOVAT MŮŽOU POUZE TI, kteří jsou REGISTROVÁNI NA NAŠICH WEBOVÝCH STRÁNKÁCH www.paperoamo.cz. 
  • Hlasy od NEREGISTROVANÝCH uživatelů NEBUDOU ZAPOČÍTÁNY. Prosíme o podepsání komentáře. 
  • Hlasujeme přímo tady na blogu formou komentáře pod článkem a dáváme hlas pouze jednomu favorizovanému projektu - stačí tedy uvést jméno autora. 
  • Vyhrává projekt s nejvyšším počtem hlasů.
  • Hlasovat můžete do pondělní půlnoci a v úterý 30.12. vyhlásíme vítěze!

SOUTĚŽNÍ PROJEKTY

JANA

JITKA

 DANIELA

 KLÁRA

12 komentářů:

  1. Můj hlas patří Daniele.
    Klára B.

    OdpovědětVymazat
  2. Já se vždycky s úctou skláním před těmito dílky... dávám hlas Daniele.
    Jana L.

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera! Můj hlas pro hvězdnou Danielu.

    OdpovědětVymazat
  4. Všechny projekty jsou moc krásné. Pro tentokrát se mi ale nejvíc líbí Jitka.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné stránky. Hlas ale mohu dát jen jedné a to je Daniela. Stránka je mooooc krásná a jestli to nevadí, ráda bych si ji liftla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ďakujem, som rada, že sa stránka páči a že môže byť pre vás inšpiráciou

      Vymazat
  6. Taky se mi líbí stránka od Daniely

    OdpovědětVymazat
  7. Ta nej je pro mě stránka Daniely. Velká nádhera.

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem tento měsíc vysazená na tu zlatou, takže hlasuji pro Danielu :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  10. ďakujem veľmi pekne za vaše hlasy!

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover