čtvrtek 4. dubna 2024

Nová posila DT / MARTINA

Ahoj, jmenuji se Martina a bydlím v Praze se svým mužem. Pracuji ve společnosti na letecké přístroje, kde mimo jiné, maluji ručně číselníky


Miluji čokoládu a proto jsem absolvovala kurz výroby pralinek. Pralinky a papír jsou skvělá kombinace na originální dárky



Z papíru tvořím téměř 16 let. Nejvíce mám ráda vánoční tvoření a 3D projekty, především adventní kalendáře, různé krabičky a dárky



Hodně cestujeme a poznáváme Českou republiku. Vše ukládám do deníku, většinou ve formátu 6x8 Project life



Jsem ráda, že mohu být součástí rodiny Papero amo.

5 komentářů:

  1. Tie domečky sú krásne aj krabičky a tešíme sa na denniky z ciest 👍

    OdpovědětVymazat
  2. Lubico, jsem moc ráda, že se ti moje tvorba líbí ❤️. Doufám, že se mé příspěvky budou líbit. ❤️

    OdpovědětVymazat
  3. To já se také moc těším na tvé příspěvky a cestovní deník si ráda prolistuji 😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc Irenko, určitě ráda ukážu. ❤️

      Vymazat
  4. Moc pěkné věci, krabička na čokoládu super.

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover