pátek 5. dubna 2024

Interaktivní přání prostě MILUJU / MÍŠA

Ahoj všichni! Dnes jsem tady s dalším návodem na interaktivní přáníčko. A to bych nebyla já, kdyby to nebylo přáníčko snadné a rychlé

Stejný typ přáníčka jsem dělalana Velikonoce. 



Dnes jsem tu s přáním narozeninovým. K ruce jsem si tentokrát vzalamilované medvědykolekce MILUJU. 


Vzniklo tak minimalistické přání, které určitě neurazí ani žádného muže či kluka. A že ty přání pro muže jsou vždycky trochu oříšek, žejo. 



A jak na to se můžete podívat dole ve videu.


Tak co, líbí, vyzkoušíte?? Těším se moc na všechny vaše variace!!

POUŽITÝ MATERIÁL A POMŮCKY:

Pokud některý materiál nebo pomůcka není skladem a ty ji nutně potřebuješ, nevěš hlavu! Dej si hlídacího psa. Jakmile to bude možné objednámenaskladníme a emailem tě informujeme.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover