čtvrtek 18. dubna 2024

Mini album ke dni matek JARNÍ ZAHRADA / PETRA

Po dvou a půl leté pauze vás všechny opět zdravím. Jsem moc ráda, že se můžu zase zapojit do skvělé rodiny Papero amo, i když zatím jen sporadicky… 


Květen se kvapem blíží a s ním i krásný svátekDEN MAMINEK! Já si pro tu svoji letos připravila mini album s fotkami naší rodiny – jelikož je maminka už i babička, tak nechybí fotky vnuček, ale i mě a sestry a zeťáků.

Na album jsem použila papíry, výseky a samolepky z kolekce JARNÍ ZAHRADA. Dále bílé čtvrtky, acetátovou fólii, oboustrannou lepicí pásku a pěnovou pásku, pár flitrů a stužku.

Album je ve velikosti 15x15cm. Odklápěcí kapsy 12x12cm. Fotky pak 10x7,5cm a 7,5x5cm.



Slohovky mi ve škole nikdy nešly, takže místo rozepisování se jak na to, jsem vám raději natočila celé video z procesu tvorby


Snad jsem vás alespoň trochu inspirovala k vytvoření oblíbeného dárku k svátku matek, pusťte se do toho, maminky (babičky) budou mít určitě radost.


POUŽITÝ MATERIÁL A POMŮCKY:

Pokud některý materiál nebo pomůcka není skladem a ty ji nutně potřebuješ, nevěš hlavu! Dej si hlídacího psa. Jakmile to bude možné objednámenaskladníme a emailem tě informujeme.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover