pátek 12. prosince 2014

DIY dekorace na Vánoce

VÁNOČNÍ DEKORACE 
Olga Helge

Co kdybychom si dnes zkusili vyrobit vlastnoruční sváteční dekoraci… jednoduchým způsobem si můžeme vytvořit ozdobu, která se může stát milým dárkem i základem pro sbírku vlastních vintage ozdob.


Co budete potřebovat:
Polystyrenová koule
Zbytky krajek, stuhy, perličky
Lepidlo, gesso, akrylové barvy, barvy ve spreji
Štětec, kousek drátu


Na polystyrénovou kouli nalepte vystříhané krajkové motivy.


Ani nemusíte čekat na zaschnutí,  přetřete celý povrch gessem (doporučují kouli napíchnout na kus drátu) a dejte sušit. Pěkně pozvolna, neuspěchejte to použitím horkovzdušné pistole, protože by se vám mohlo stát, že žádnou kouli už nebudete mít, polystyren horkem rychle mizí :) ). Povrch můžete ještě zatónovat akrylovou barvou, já zvolila mentolovou. A znovu nechte sušit.


Dále můžete libovolně vrstvit další barvy: postříkat sprejem, zatřít barvu či patinu houbičkou…já přestříkla jen měňavou Lindy Stamp Gang, Moon Shadow Mist, mají krásný jemný hnědý podtón, který je skvělý právě pro vintage vzhled. Určitě byste nadělali parádu i s barvami Gelatos.



Další zdobení je na vás…já si z drátku vytvořila očko, přidala stužky s perličkami a lístek a celé zapíchla do koule. Mohlo by se ještě dozdobit lepícími půlperličkami nebo kamínky, ale to bych volila střídmější mašle, takže nakonec na ně nedošlo.



Bylo to lehké, že? Zkusíte? Pochlubte se potom v naší galerii…

3 komentáře:

  1. Ty mi dáváš! Co takhle nadělit mi nafukovací den, když mě namlsáš takovými krásami?? :) Ale vážně: je krásná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky nemám nafukovací dny, ale třeba se pustím do větší výroby v průběhu roku...dnes jsem si přivezla polystyrenové zvonky :-)

      Vymazat

Pin It button on image hover