čtvrtek 11. prosince 2014

Inspired by...LEA

Blíží se konec roku a to je doba, kdy mnohé z nás přemýšlí nad tím, jestli od nového roku budou pokračovat ve svém Project Life nebo naopak by chtěly s PL začít, ale bojí se, zda budou mít čas každý týden zaznamenat a následně převést do té papírové podoby. Já mám jasno! V Project Life rozhodně pokračovat chci! Pokud ale stále váháte, mám pro vás malou inspiraci, jak může zpracovat váš každodenní život stejně, ale přesto jinak :-).


Dnes spolu nakoukneme na blog Alexandry, na který jsem narazila náhodou a moc ráda se čas od času podívám, co je nového :-). Velice mě před časem potěšilo, že i Alexandra zavítala na můj blog a v komentáři pochválila můj Project Life :-) a poslední stránku z prosincového kitu. 

Alexandra totiž kromě toho, že pracuje na klasickém Project Life, zaznamenává právě probíhající rok trochu jinak… Každý týden na jednu scrapbookovou stránku o velikosti 8x8”. Což mi připadá velice zajímavé a hlavně rychlejší :-). No podívejte se sami...

2014 in 52 Pages 







Project life 







U Alexandry na blogu najdete také spoustu inspirativních přáníček…






Spoustu návodů… 



Ale také zajímavé recepty...Takže si udělejte čas a nakoukněte, třeba se taky budete rádi na tento blog vracet :-).

Na závěr ještě jednoduché, ale moc hezké vánoční visačky.

2 komentáře:

  1. a BIG thank You to Lea and Anna!
    I love what you GUys are creating!
    Continue the super job ♥♥♥♥♥
    Greetings from Chicago~

    OdpovědětVymazat
  2. Super nápad!!! A rozhodně by to bylo vhodné pro ty, kteří se velkého formátu PL bojí :) Na stránky Alexandry se rozhodně podívám ...

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover