čtvrtek 25. dubna 2024

Cestovní album NA CESTĚ / MARTINA

Ahoj, jsem tu se svým prvním článkem. Mám tu pro vás pár ukázek, jak si tvořím cestovní album a co vše do něj vkládám.

Zvolila jsem nejjednodušší formát a to je Project life.

Ukládání do připravených kapesbaví a je to rychlé. Vyzkoušela jsem různé velikosti a nakonec zvolila album 6x8, který je tak akorát. Fotky tisknu 10x15 cm s tím, že udělám koláž dvou fotek, většinou na výšku.

Na tento výlet jsem vybrala papíry, výseky a samolepky z kolekce NA CESTĚ.

Z každého místa si domů vozím turistickou vizitku, otisk razítka, pohled, mapu, různé letáčky, které získám v informačním centru města. Nechybí ani vstupenky z muzeí a výstav.

Z papíru jsem nařezala kartičky, na které jsem rozložila fotky, které podlepuji bílým papírem, aby vznikl rámeček. Dozdobila jsem výseky, otisky razítek a nalepila turistickou vizitku.

Občas doplním stránkou. Na tuto jsem použila výřez šablony, puffy písmenka a obdélníkové písmenka, které ráda používám.

Nakonec vložena mapa a pohled, který nesmí chybět


Dokumentuješ si taky své výlety pomocí cestovního deníku nebo alba? Pochlub se nám v tady komentáři, na Instagramu nebo v naší FB skupině. Já se budu těšit zase na příště!


POUŽITÝ MATERIÁL A POMŮCKY:

Pokud některý materiál nebo pomůcka není skladem a ty ji nutně potřebuješ, nevěš hlavu! Dej si hlídacího psa. Jakmile to bude možné objednámenaskladníme a emailem tě informujeme.

2 komentáře:

  1. Michaela Durkošová26. dubna 2024 v 8:39

    Krásné, Marti. A pro mě osobně, co nejsem schopná promazat fotky na nějaký normální počet, je album z dovolené formou PL super nápad. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji Míšo ❤️ Dělat dovolenou do malých alb neumím, ale chci ji mít v albu, takže i na dovolené mám tento formát.

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover