čtvrtek 18. prosince 2014

Organizace pracovny...Olga

Jistě znáte příchod návštěvy v ten nejnevhodnější čas. A návštěva pracovny v době předvánočního finiše? To je infarktová záležitost. Prosinec je pro mne nejhektičtější měsíc (no, a ještě červen), není čas na nic navíc…když jsem zjistila, že mám připravit další článek o organizaci pracovny, první myšlenka byla, že vyfotím ten binec všude kolem. Ale takovou ostudu si snad nemohu udělat :) Takže jen slovně: vrstva odkládaných pomůcek a materiálu sahá do výšky nejméně třiceti centimetrů, polička nad stolem není vidět…


Vždy mě potěší, když vidím, že v zápalu tvoření není na nějaké organizování čas. Obrázek, kde je Eric Carle ve studiu hovoří za vše:


Ještě to se mnou není tak špatné, věci na zem nehážu.

K realizaci plánů, co jak dále uspořádat, jsem se vůbec nedostala. Neplánovaný výpadek ze zdravotních důvodů udělala své. Měla jsem ale čas na prohlížení různých webů a začala jsem plnit nástěnky na Pinterestu. Tam jsem našla i následující  vychytávky, které mne zaujaly a možná se budou líbit i vám.

Nástěnka ve starém rámu nadělá mnoho parády:


Konzoli mám již koupenou, také si dám na oči hotové i rozpracované projekty:


Mám ráda používané i nepoužívané věci kolem sebe, 
tyhle stuhy na otočném stojanu jsou parádní funkční dekorací.


Celé cívky provázků mám na stojanech, 
ale takovéto uspořádání ve staré bedýnce by se mi také líbilo.


Ty kratší mám smotané v zipových sáčcích. Uložení do sklenice se mi jeví jako velmi praktické…snad se uvnitř nezamotávají…


Distress inkousty bych si ráda uložila do podobného boxu, 
stále by byly připraveny i pro převoz na kurzy:


A na výseky či různé maličkosti by tyhle boxy také nebyly špatné:


Po Novém roce, až opadnou návaly v obchodech a objeví se slevy, půjdu na obhlídku …třeba se najde něco, co pomůže v organizaci všech nezbytných pomůcek a materiálů…do té doby ještě zapátrám na Pinterestu …

1 komentář:

Pin It button on image hover