pátek 21. srpna 2015

DIY Day to Day Art Journal

DAY TO DAY ART JOURNAL
Denisa

Jednoho lenivého prázdninového dne mi zčistajasna došlo , že se mi doma jen tak válí nepoužité PL kartičky a smutně na mě koukají. Hnulo se ve mě černočerné svědomí a dostaly zbrusu novou šanci. Teda jen ty vyvolené, o kterých vím, že je nikdy v budoucnu na PL neupotřebím, jsem použila jako základ kapesního art journalu.


Mají super tvar a když slepíte dvě k sobě, získáte i potřebnou gramáž. Hecla jsem se, že budu tvořit každý den jednu AJ kartičku (max 15 min) a vznikne mi tak postupně  jakýsi každodenní AJ. Taková nutná očista pro duši. Trošku, ale pravidelně :), aby to mělo kýžený pozitivní účinek a žádný náznak stresu.



To, co zde vidíte je první půlka. Druhá bude dokončena na konci srpna. Kartičky jsem jen sepnula velkým upínacím špendlíkem a přidala kovovou kmotru lišku na ozdobu.




A copak tvoříte Vy? Určitě něco nádherného, tak se pochlubte v naší Pinterestové galerii. Už teď se tetelím nedočkavostí, co tam najdu!
Denisa

8 komentářů:

  1. Kartičky jsou úžasné a navíc vtipné!
    Já bych byla tedy všemi deseti pro, kdybys, Denisko, ve spolupráci s PA udělala konečně nějaký MM kurz... :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Kdo umí!!!!.... Já jen čumím :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera. Jen zírám co dokážeš z "odpadu" udělat za nádheru.
    A souhlasím s Jitkou ohledně nějakého MM kurzu.

    OdpovědětVymazat
  4. Já len zopakujem môj komentár: Padám do kolien, to je úžasná kombinácia ATC, art journalu, mini albumu a PL v jednom. A trefne sa vyjadrila Janka M. - Deniska má bezhraničnú fantáziu!! A ako zbožný obdivovateľ dúfam, že sa mi raz nejaký výrobok od nej podarí držať v rukách ❤

    OdpovědětVymazat
  5. Deniska, ty si majsterka proste! Je to úúžasne, wow ;) Máš fantázie a talentu za piatich ľudí :P <3

    OdpovědětVymazat
  6. Holky, moc děkuji za taková přívětivá slova! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Super využití, zkoumání detailů bude na víckrát ...u mne čekají na přetvoření karty

    OdpovědětVymazat
  8. Nádhera a každá jiná,super😃

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover