neděle 13. prosince 2015

PROJECT LIFE day

HEXA ABECEDA
Lea

V dnešním PL day budou hlavní roli hrát razítková abeceda HEXA. Všimla jsem si, že převážně kupujete druhou razítkovou abecedu SLIM, která je taky úžasná, ale přeci jenom, je to taková abecedová klasika :-). Já bych vám dnes chtěla ukázat, jak jsou HEXA písmenka úžasně variabilní a můžete si s nimi krásně vyhrát ve/na svých projektech.

Myslím, že slova budou zbytečná a fotky dostačující, takže stručně :-)



Obrys úhelníku, barevný křídový inkoust, jiná razítková abeceda a černý inkoust:


Na titulní kartičku týdne jsem si nápis týden 
a číslo narazítkovala na šedou čtvrtku a úhelníky vystřihla nůžkama:


Číslo týdne jsem podlepila 3D kolečkem:


Opět razíkování a stříhání:




Co bych hlavně chtěla u těchto, ale i u SLIM razítek vyzdvihnout, je již “zabudovaná” diakritika :-). Je úžasné, jak si prostě razítkujete, neřešíte nějaké doplňování háčků, čárek apod.. Pohodlí a rychlost nadevše a víc takových abeced!

Pokud vás napadá ještě jiná varianta, jak pracovat s HEXA razítkovou abecedou, tak se nám určitě pochlubte na naší Pinterestové nástěnce.

Pěkný PL day!

1 komentář:

  1. souhlasim, je úplně luxusní a jak tiskne ... akorát jsem si dala předsevzetí ji nezanést černým archivalem a tisknout jen barevně ... :))

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover