úterý 8. prosince 2015

SCRAPBOOKING day

PRAŽSKÝ UNDERGROUND
Valeria

Prajem vám všetkým krásny deň, chvíľu (poriadne dlhú :-)) som premýšľala nad tým čo si mám pre vás pripraviť na dnešný deň venovaný scrapbookingu. Potom som si povedala, že si spracujem moje upomienkové predmety z Prahy, a tak vzniklo toto ľahko undergroundové album :) Na mixed-media kurz s Kasiou som sa veľmi tešila a toto sú moje spomienky. Obal som ozdobila materiálom z kurzu a zopakovala som si, čo nás Kasia naučila.




Pamäť sa kráti, preto som si napísala aj dôležité údaje o mieste a čase konanie tejto veľkolepej udalosti. 


Kasia organizuje so svojím priateľom celoročný event, tak nezabudnite kliknúť aj na ich everything art.


Určite si doplním aj fotku s Kasiou, lebo Anička nás krásne odfotila. 


Využila som aj obal z knihy, ktorú som zničila ... resp. dodala jej peniazmi neoceniteľnú umeleckú hodnotu :) 


Niektoré stránky sú len pre radosť


Aj keď sme mali v našej rodine ťažký rok, tak ja som si ešte pridala návštevou výstavy Smrť. Postupne doplňujem zbierku. V Blave som bola na Krv. 


Jediné čo som mohla dodať je, že musíme oslavovať život kým sa dá. 


V Paláci Kníh som si kúpila pohľadnice, ktoré pre mňa majú veľkú citovú hodnotu. Táto fotka úplne vystihla môj výlet. Hodinou pred odchodom sme ešte raz skontrolovali deadliny a zistili, že Vilik so mnou nemôže ísť. Nejako sme sa nepochopili. Hotel zarezervovaný, lístky na vlak dávno kúpené, my dvaja natešení na dovolenku, ktorú sme si po vyčerpávajúcej zákazke  aj zaslúžili. Zrazu nič. Idem sama. Musím sa priznať, že som nemala dostatok času sa na to psychicky pripraviť. Vilik mi veľmi chýbal a celý čas som sa cítila, ako keby mi amputovali ruku alebo nohu. Vilik ma však postrčil a dovolil letieť. 


Takto si predstavujem našu starobu. 


Konečne jedna mapa Prahy, ktorú nestratím, lebo som ju prilepila.  Musím si tam zaznačiť našu Kláru ( pozn. stále bývame v hoteli Klára ). 


Nabudúce navštívime tieto zaujímavosti


Bolo mi ľúto vyhodiť tento obal, tak aj on našiel svoje čestné miesto v albume. 


Napokon pridávam detaily zadnej strany. 



Dúfam, že sa vám môj výlet do Prahy páčil. Už sa neviem dočkať ďalšieho kurzu. Začínam šetriť. Vidíme sa :-)

5 komentářů:

  1. jako teda .... WOW! tohle je uplne jiny odvar, nez tvoje pranicka .... bajecne!

    OdpovědětVymazat
  2. Stručné. Věcné. Plné citu a pocitů. Holé až na kost a právě proto velmi působivé. Je to jako román ve zkratce...díky za podělení se, vážím si toho.

    OdpovědětVymazat
  3. Jedinečné pojetí krásných vzpomínek. Moc krásný obal tohoto vzpomínkového alba

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover