neděle 19. července 2015

MIXED MEDIA produkty

VISAČKA S VŮNÍ LÉTA
Denisa


Než začneme s výrobou rozverné visačky, uděláme malý face lift pěnovým nálepkám, které se barevně příliš nevyvedly. Stačí k tomu pár vrstev bílého gessa či akrylové barvy a potisk černým archivalem. Sušíme z větší dálky!


Nyní fičíme na samotnou proletněnou visačku. Vystřihneme si dva obdélníky, jeden o cosi menší, hranou nůžek či nožem odrbeme okraje a nalepíme na sebe. Tím nám vznikne základ. Z jakýchkoliv zbytků papíru nastříháme malé čtverce či obdélníky a ty postupně přes sebe vrstvíme a lepíme na visačku. Já použila osvědčený Soft Matt Gell. Můžeme trochu vysušit pistolí.

Celou visačku přetřeme vrstvou bílého gessa. Pracujeme rychle, abychom mohli případně odstranit nechtěné přebytky gessa vlhčeným kapesníkem. Tloušťku vrstvy zvolíme podle toho, zda chceme, aby byl či nebyl vidět původní dezén papíru. Usušíme. 

A teď přichází čas na karneval barev. Tentokráte nebudeme sprejovat, ale pouze kapat. Pokud máme pipetku či kapátko, super, ale pokud ne, tak si vystačíme třeba s brčkem či štětcem.


Zvolíme si barevnou kombinaci a jdeme na to. Můžeme použít prakticky cokoliv. Vodové barvy, tuše, naředěné akrylky…(Ecoline, Prima Bloom, H2O, Gelatos). Kapeme, sušíme, ředíme vodou či tekutým gessem…..až jsme spokojeni.

Kleštěmi Crop a Dile vykousneme dírku a vložíme eyeletku. A nyní je ten pravý čas na trochu kontrastu. K tomu nám pomůže trocha nahodilého razítkování černým voděodolným inkoustem. Já ještě hrany visačky obkreslila halabala černou tuší.

No a teď přidáme pár ozdůbek. Jako hlavní motiv jsem použila razítko Papero amo z creative kitu s motivem pařezu a letním poselstvím. To jsem natiskla na bílý papír, vystřihla, odrbala okraje a trochu pokapala použitými barvami. Podlepila jsem ho kartonem a nalepila na bok visačky. Z vnější strany jsem razítko podlepila bílými květinovými lístky. Pod razítko jsem nalepila pěnovou nálepku, které jsme hned v úvodu dali nový fešný kabátek. Srdíčko opodál.


Jako další zdobící prvek jsem využila Papero amo kartonové výseky Léto (nápis a srdíčka). Ty jsem obarvila na tyrkysovo a černo. Vysušila. Nalepila na visačku. Nahoru jsem přidala žárovku ze sady od Amy Tangerine Paper Clips trošku obarvenou černou akrylkou.

Přišly vhod i veliké černočerné Enamel Dots od We R MemoryKeepers. Přidala jsem ještě drobný kvítek, černý nápisy, ptáčka a zlatý nápis Yes z PA creative kitu. Pár kapek černou tuší, bílý režný provázek a hotovo.


Výrobky z Papero amo:


1 komentář:

Pin It button on image hover