neděle 30. července 2017

EXTRA KIT projekty

VALIKA
 
Prajem vám všetkým krásny deň,
konečne je to tu !!! L.E.T.O. Letný extra kit (poslední kus skladem!) vám zaručene pomôže spracovať tie nádherné letné zážitky.
 
Môžem povedať len 1 - baby vytvárajú extra kity podľa mojich stránok v diári. Iinak si to neviem vysvetliť. Vždy keď dostanem kit, tak sa mi hodí na 10000% ako aj tento:
 
Na veľkú dovolenku pri mori to tohto roku nevyzerá, ale mini výletíky si užívam.
 
Minule sa mi podarilo dohnať sklz. Ak si ešte pamätáte, tak súčasťou môjho diára je aj PL časť. Hotový som mala len január, a to už bol jún :) cítila som sa ako pravá PL maniačka, ale dobehla som to. 6x8 je asi moje maximum. Raz skúsim aj profesionálny rozmer 12x12 ale v najbližšej dobe to meniť nebudem.
 
Aj som chcela ozdobiť ľavú stranu, ale stratila som nálepky. Snáď sa niekde schovávajú na stole. 
 
Veľa zážitkov, chce aj veľa mini fotiek. Tých pár kapsičiek s papierom som ozdobila nálepkami.
 
Dúfam, že si leto užívate.
Tešíme sa na vaše výtvory.

ALENA
Tak i já konečně přidám svou troškou do mlýna. Jedna vyletněná stránka z diaře. Dovolila jsem si fotku před napsáním dalších aktivit, přece jen každý nemusí vědět, co budu celý týden dělat. Z kitu čiší teplo a léto i přesto, že obsahuje mráčky, ale co si budeme povídat - letošní léto je zatím přesně takové. Snad poprvé jsme použila frázové samolepky v diáři. Vždycky mi přišlo líto je plýtvat (radši dám do PL). Pokud taky nelepíte, zkuste, je to fajn oživení! A kancelařskou sponku jsem se rozhodla používat jako záložku, abych hned nalistovala potřebnou stránku. 
 
 
A protože mám nejmladší sestru na jejím prvním táboře nesmí chybět dopis! Ale po tolika letech, kdy jsem já sama byla na táboře, nemám doma ani jeden dopisní papír. Ještě, že je kit tak univerzální. Dopisní papíry vyrobeny raz dva! 
 


 
JANA B.
Co víc k červencovému extra kitu říct? Je trochu barevně crazy, ale boží! Hlavně ta washi mě dostala. A tak jsem použila VŠUDE! 
 
 
V diáři moc větší ozdoby nepoužívám, nemluvě o dřevěných výsecích, či nedejbože o svorkách. Přeci si neproděravím stránku a na druhé straně mi nepoleze železo? Jenže, člověk míní a PA mění. Mám je tam. A hned tři! Z druhé strany je železo maskováno samolepkou a zas takovým trnem v oku mi není. Tím chci říct, že všechno jde a někdy je prostě třeba zkoušet nové věci.
 
 
Občas mezi diářové stránky vložím kapsičku a do ní fotku. Kapsičky mi většinou zbydou, když ořezávám velké stránky do PL alba. Fusem si je natavím, aby se daly použít v diáři, a proděruji.  Tady jsem si pomocí washi pásky udělala barevný podklad.
 
 
Jako druhý počin pro vás mám opět dvoustranu z mého Traveler´s Notebooku. (Teď koukám do eshopu a nádherné TN od firmy Freckled Fawn mají holky za super cenu! To jsem asi neměla vidět ...) Nelze jinak, než se opakovat: i z Extra kitu je možné vytvořit layout. A opět k tomu krásně poslouží washi páska. 
 


 

2 komentáře:

  1. Holky, moc hezke pocteni a pokoukani takhle v nedeli po ranu, dekuju :)
    A Ali? Ty fakt jedes s tim krasopismem! To budes muset zurocit v nejake PA kolekci! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji za chvalu..🙂 Bylo by to fajn, ale myslim, ze na to jeste nemam..vsechno pisu mooc velike..

      Vymazat

Pin It button on image hover