pondělí 17. července 2017

PLANNER DAY / Jana Moravcová

Letos jsem se léta přímo nemohla dočkat, protože to loňské za moc nestálo. A tak jsem se rozhodla si čekání na něj trošku zkrátit tím, že si do diáře připravím seznam věcí, které chci v létě dělat či zažít. Znáte to sami, někdy toho chce člověk zvládnout tolik, že pak polovinu věcí zapomene, nebo nestihne. 



Dala jsem dohromady pár věcí, které mám spojené s létem, nebo které bych ráda během léta zažila. Parádní na takovém seznamu je, že je to velmi individuální záležitost a můžete si do něj zařadit cokoliv vás napadne.
 

Nezapomínejte na to, že by to neměl být seznam povinností, ale radostí. Vynechte tedy úkoly typu přebrat fotky, vyřešit resty apod. Zkuste zařadit úkoly, které vás budou motivovat k tomu, abyste zkusili něco nového. Není to soupis předsevzetí, ale způsob, jak si ještě víc užít léto.


Měla jsem spoustu nápadů, ale chtěla jsem, aby bylo realistické úkoly splnit a jsou věci, které vím, že s malými prcky nezvládnu. Ale vy si do svého seznamu můžete přidat třeba:
  • vyzkoušet Pinterest craft
  • půjčit si skútr
  • spát pod širákem/v houpací síti
  • projet se na kole
  • založit si bylinkovou zahrádku
  • postavit hrad z písku
  • posbírat mušličky na pláži
  • dopřát si odpoledního šlofíka
  • vyzkoušet výraznější make up (rtěnku)
  • udělat náramky přátelství
  • vyrazit na roadtrip

Můj seznam i to, jak mi jde jeho plnění, vidíte na fotkách, ale co vy? Už jste to taky někdy zkoušeli? Pojďte do toho, ještě pořád máme většinu léta před sebou a je to sranda!

2 komentáře:

  1. janka to je paradny zoznam. to by sa mi pacilo vsetko to stihnut. buduci rok urcite vyskusam. potom postni fotku co vsetko sa ti podarilo stihnut :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě, minimálně na Instagram - https://www.instagram.com/janeonthemove/ - snad se mi podaří všechno. :) A jdi do toho, je to fakt super věc! :)

      Vymazat

Pin It button on image hover