čtvrtek 6. května 2021

Jarní romantika z kitu / ADÉLA

 Kit Venku / květen 2021

Jemnost motivů a barev posledního kitu je naprosto božská! Úplně ideální k fotkám z výletů a probouzející se jarní přírody. Na víkend jsme jeli k mamince na venkov a bylo mi jasné, že když si s sebou vezmu foťák, určitě ulovím pár fotek do rodinného alba.


Vytvořila jsem si kapsovou stránku a využila jsem několik kartiček z kitu. Mají tak úžasné rozvržení pro umístění textu i fotek, takže bez velkého přemýšlení si stránku krásně poskládáte. Výseky stránce dodají moc pěkný efekt vrstvení.

Kartičky s připravenými okénky pro fotky, naprostá dokonalost!

Tentokrát jsem stránku moc nezdobila, nechtěla jsem narušovat jemnost připravených motivů. Vyříznutí drobných větviček k zasunutí fotky úplně stačí.

V sobotu to vypadalo, jako bych ty moje děti vůbec nekrmila. Kuba si cpal do pusy sedmikrásky a byl k nezastavení.

Motivy všech kartiček jsou překrásné tak, jak jsou, takže jsem nechtěla dolepovat moc ozdob. Tady jsem jen přidala jelena, protože mi oválný flek připomínal jezero.

Jak se vám tento romantický jarní kit líbí? Už jste si nalepili nějakou stránku?

♡ 
Adéla

3 komentáře:

Pin It button on image hover