úterý 4. května 2021

První kapsová stránka z kitu / PETRA

 Kit VENKU / květen 2021

Naše Mirka na IG napsala, že je tento kit MUST HAVE! A měla pravdu! A já mám tu čest, ukázat ti ho v akci jako první!


Rozhodla jsem se pro klasickou PLkovou stránku o velikosti 12x12, stále mám totiž spoustu neslepených týdnů z loňského roku… A tento týden jsme se výjimečně dostali do lesa i my z jižní Moravy.

Na stránku jsem vybrala převážně světle zelené a světle béžové kartičky. Bílá kartička V LESE byla jasná volba, protože my se opravdu moc do lesa nedostaneme a v albu jsem ji chtěla mít…

V horní části stránky jsou fotky z výletu ke Třem Gráciím, kam jezdíme co chvíli, protože to máme za rohem. Kromě výseku jsem poskládala druhý nápis z abecedy. Tu jsem udělala mírně 3D. Nejprve jsem si písmenka nalepila na papír a každé slovo zvlášť vystřihla. Potom jsem slova nalepila na další bílý papír, který jsem obstřihla tak, aby vzniknul bílý rámeček. Doufám, že je to srozumitelné..

Stejně tak vzniknul i nápis týdne. Hádám, že tyhle černobílé výseky květin budou hodně populární… Mně se teda líbí moc!

V druhé části stránky jsou fotky z výletu na houby. Poslední dobou, když se dostanu do lesa, donutím všechny spoluzúčastněné lehnout si do mechu a vyfotit se… a pak, jak si tak ležíme, vyfotit ještě výhled na oblohu. Já úplně zbožňuju ležet v mechu, kdybych někdy byla bezdomovec, ustelu si právě tam! :D

Kartičku s journalingem jsem doplnila o nápis z abecedy a taky výseky. Ta lištička je šušu.

Své místo si našla i šedá kartička se třemi okénky. Už jsem tu myslím několikrát psala, že po této kartičce od Lucky z kitu sahám vždycky jako první a stále to platí…

Těším se, co z tohoto krásného kitu vznikne na vašich stolech! Mějte krásný den!

8 komentářů:

Pin It button on image hover