pátek 21. května 2021

Obálkové minialbum s milníkovými kartičkami / ADÉLA

milníkové kartičky

Když se mi před devíti lety narodila dcera, scrapu jsem se ještě nevěnovala a mé maximum byla fotokniha pro babičky k Vánocům. Ale když se nás Anička ptala, jestli chceme nové milníkové kartičky, hned jsem po nich skočila. Všechny motivy jsou úžasně jemné a bylo mi jasné, že další ňuňu minialbum s nimi bude hračka.


Nejprve jsem myslela, že využiju kartičky s jednotlivými měsíci, ale pak jsem se řídila podle fotek a vylosovala motivy, které se k nim hodí. Sedím, plazím se, spím…

Zkusila jsem minialbum s kapsičkami a abych si ušetřila trochu práce, vzala jsem 4 obyčejné obálky. Jsou přeložené napůl a uprostřed sešité.



Tento „sešit“ je vlepený do pevného obalu s kartonovým základem. Schovávám si tyto lepenky ze zadních stran skicáků, protože albíčko s pevnými deskami vždycky vypadá skvěle. Veškeré zdobení je hodně minimalistické a krom milníkových kartiček jsem střihla i do posledního kitu „Venku“. Na obal se mi hodil jarní papír z kolekce od Simple stories, je sice tmavý, ale s krásným motivem květin a ptáčků.

Než vlepíte vnitřní krycí vrstvu, připevněte stuhu. To se vám bude hodit, až album pořádně naplníte.

Přední stranu jsem původně chtěla minimalistickou, jen s výřezem písmena E, ale nakonec jsem přidala i pár větviček a květiny.

Písmenek jsem si vyřízla několik a nalepila na sebe. Líbí se mi, když je výřez trochu vyšší a pevnější.

Obálkový základ je nalepený uvnitř a fotky pak zastrkané v jednotlivých kapsičkách.


Pro lepší vytahování mají na sobě kartičky nalepená kolečka v jemných barvách.

Žádné velké složitosti, k překrásným kartičkám už toho moc nepotřebujete.



Chcete i rychlou prohlídku?

Video tu https://youtu.be/7PQxkXKTFc4

♡ 
Adéla

4 komentáře:

  1. Tak to je uzasne! Hlavne ten napad z obalek. To se asi necham inspirovat, v srpnu se mi narodi miminko. A udelam zpetne nejake i dcerce ♥️

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné minialbíčko, Adél 🤗 a ten nápad s obálkama je perfektní 😍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Miri. Mám ráda jednoduchost a co nejméně lepení, no. :)))

      Vymazat

Pin It button on image hover