úterý 25. května 2021

Stránky do alba 6x8 / MIRKA

 Kit Venku / květen 2021

V minulém článku jsem vám ukázala, jak udělat s pomocí kitových kartiček jednoduchou layoutovou stránku na bílém základu a dnes jsem si pro změnu připravila inspiraci na malé kapsičkové stránky a jeden malý layout podle sketche ze scrap párty.


Pomalinku doplňuji letošní album ve formátu 6*8 inch, který mi (obzvlášť letos) maximálně vyhovuje. Na začátku roku jsem přemýšlela, kolik alb mi asi bude na ten jeden rok stačit. Tři, nebo čtyři? Za malou chvíli bude půl roku fuč a jsem si téměř jistá, že i dva budou až až. Letošní rok je prostě na zážitky hodně chudý, nedá se nic dělat. Ale třeba nás ještě zbytek roku překvapí a zlepší se to, uvidíme. Já jsem si teď s květnovým kitem doplnila album o jeden malý výlet, na který se nám podařilo po otevření okresů vyrazit. Vešel se mi na dvě kapsové strany, i když fotek bylo docela dost, vybrala jsem nakonec jen 6 pro mě nejhezčích.


Do kapsiček jsem nakombinovala na střídačku různé barvy kartiček, mám tam růžové, zelené, bílé a velkou šedou. Myslím, že všechny krásně ladí s barvami přírody na fotkách, naše dizajnérka Lucka je prostě kouzelnice.


Mám strašně ráda, když jsou v kitu velké výsekové nápisy. Já je prostě miluju a vždy, když je chci použít, tak si říkám, jestli si je radši nemám naškudlit na nějakou spešl příležitost (ale nevím na jakou hihi). Tento měsíc žádné dilema s odkládáním nemám, protože v kitu je celý výsekový arch velkých nápisů. Boží!


Na okénkovou kartičku také přišla řada. Místo tří fotek jsem dala jen dvě a prostřední okénko jsem doplnila výsekem. Nejsem si teď jistá, jestli by nevypadaly lépe spíš ty tři fotky, ale už je nalepeno, tak příště.


Znáte naše čtvrteční online scrap párty? Pokud ne, tak určitě ,,doražte”, i když jen na kukandu, jak to dělám většinou i já. Scrap párty začaly holky z Papero amo pořádat už loni kvůli covidu, abychom se mohly alespoň virtuálně potkat, společně si něco nalepit podle nachystaného sketche, poklábosit a na chvíli vypnout od běžných starostí ve společnosti stejně papírově postižených. Pardon, ale víte, jak to myslím :D Já se k tomu dobrovolně hlásím, že postižená jsem a to pořádně…

Poslední sketch od Janči S. (Jani, jsi naše nejvíc nejlepší sketch královna! Děkujeme ;) ) jsem si přizpůsobila na minilayout s fotkou našich šťastných želviček.


V kitu jsem našla výsek pampelišky, tak to se hodí, naše želvy pampelišky milují.


Před skládáním nadpisu vždy vytáhnu všechny své abecedy a přikládáním zkouším, která se hodí nejvíc. Pěnový nápis v bílé barvě se mi tady líbil a velikostně hodil nejvíc. A proč mám u želv nápis holky? Já jim tak říkám, i když ještě ve skutečnosti nevíme, jakého jsou pohlaví. Ale oslovování kluci a hoši a pánové už mám doma dávno v malíku, takže jiné oslovení pro změnu se mi líbí. Uvidíme za tři roky, jestli zůstanou holky, nebo to budou další kluci do rodiny :)

No a jinak jsem použila trik od Janči a malinké slovo venku jsem si vystřihla z výsekového archu. Skvělý nápad, Jani, děkuju ;)


Fotka má docela výrazné barvy a zapomněla jsem ji i před nalepením podložit bílým papírem. Příliš kontrastní přechod mezi fotkou a tím, co je pod ní jsem se snažila zmírnit aspoň rámečkem šitým přímo na fotku. Pokud jste si tento sketch ještě nezkoušely, tak neváhejte a určitě do něj jděte. Ty trojúhelníčky vypadají krásně a neokoukaně, jak se moc do layoutů nepoužívají. Tedy aspoň já moc trojúhelníky nepoužívám, takže je to příjemná změna.


Děkuji za dnešní nahlédnutí a těším se, co hezkého z kitu vytvoříte vy ;) Mějte se krásně!

Mirka

1 komentář:

  1. To je krásné Mirko, ten 6x8 formát je úžasný 🙂 já ještě letos pojedu v HP a zamyslím se co pak. Toto je určitě pro mě velká inspirace ❤️

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover