pondělí 11. března 2024

Návrat do minulosti s kolekcí PRVNÍ JARNÍ / MIRKA

Dnes tě vezmu tak trochu na výlet do minulosti. Je to už pár let, co jsem začala lepit alba a má sbírka materiálu se i přes veškeré průběžné spotřebovávaní rok co rok rozrůstá. Nebudu lhát, nejraději tvořím z materiálu čerstvě pořízeného. Občas si ale udělám v šuplících pořádek a dávám si závazek spotřebovat i něco ze starších věcí. A tak to je i tentokrát - vytáhla jsem ze šuplíku 3 ,,retro” věci s úmyslem z nich udělat layout. Možná je máš doma taky a možná ti taky leží ladem. A pokud ano, doufám, že tě inspiruji a spotřebuješ je na nějakou novou suprovou stránku ;) 



Vrátíme se do roku 2018 a znovuobjevíme krásnou barevnou jarní kolekci PRVNÍ JARNÍ. Je to už tolik let a tato kolekce je pořád má oblíbená. I když mám z ní opravdu už jen zbytečky, pořád se dá i díky jednoduchému kombinování s ostatními Papero amo kolekcemi udělat super layout. No a když už jsme v té minulosti, vezmu si k ruce i ,,chipboardové výseky. Kdysi to byla položka ke každému kitu, dnes už je snad nikdo nepoužívá. Není to škoda? ;) No, uznávám, jejich nahnědlá barva se nemusí vždy hodit. Ani mně se tady nehodila a tak jsem si vzala k ruce bílou gelovku a přetřela vršek chipboardu na bílo. A přidala pár teček černým fixem



Jako třetí věc jsem si vzala k ruce jednu výsekovou čtvrtku, která v mém šuplíku ,,straší” taky dost dlouho. Asi tak od roku 2019. A není jediná, hihi. Schválně, kolik jich máš ve svých scrap zásobách ty? ;) V obchůdku Papero amo najdeš těchto čtvrtek spoustu s různými designy, všechny jsou moc krásné a naprosto skvělé na spotřebování zbytků papírů. I když se dá použít samozřejmě i s podložením jednoho velkého papíru. Já jsem na podložení okének využila PL kartičky.



Výseková čtvrtka má rozměr 12*12, já ale potřebuji stránku do alba 9*12, takže jsem z ní kus uřízla. Abych nemusela pokaždé měřit a rýsovat velikost okénka na kartičku, vyrobila jsem si z obyčejného papíru šablonu (velikost okénka plus pár milimetrů kolem), kterou jsem pak jen přiložila na kartičku a obstřihla



Vybrala jsem si z kartiček různé barvy, světlejší i tmavší a jednu i s linkami na text. 



Nesmím zapomenout na enamelky. Konkrétně tyto jsou z kolekce JARNÍ ZAHRADA a pak ještě epoxy ozdoby.



Stránka vypadá jednoduše, ale i tak mi její výroba trvala 3 díly seriálu :) Znáš to, když je na výběr víc možností, je to na dýl ;) 



POUŽITÝ MATERIÁL A POMŮCKY:

Pokud některý materiál nebo pomůcka není skladem a ty ji nutně potřebuješ, nevěš hlavu! Dej si hlídacího psa. Jakmile to bude možné objednámenaskladníme a emailem tě informujeme.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover