čtvrtek 21. března 2024

VENKU eko stránka do alba / DENISA

Ahoj, všichni. Pro dnešní článek jsem si přichystala jednoduchou stránku z jedné starší kolekce, tak se na to pojďme podívat.


Vybrala jsem si kolekci VENKU, kterou vytvořila Lucka Šindelková. Byl to kartičkový kit a nejvíc se mi na něm líbí ta všestrannost. Kytičky, stromečky, zvířátka, výletní fráze a pak ty eko věci. A protože mi bylo líto, že jsem ty ,,eko věci" nikdy pořádně nevyužila, věnovala jsem jim rovnou celou stránku.


Nejprve jsem si rozložila fotky a přilepila je pomocí oboustranné lepící páskyKousky kartiček jsem použila jako takové washi pásky, a pak jsem je ještě přišila.


Dále jsem přidala výseky a samolepky.


Nakonec jsem si z kartiček vyřízla velký nápis a celá stránka tak byla hotová.


A jak jste na tom vy a ekologie? Klidně vytvořte nějaký projekt, kde se nám pochlubíte :) Mějte se všichni moc krásně.

POUŽITÝ MATERIÁL A POMŮCKY:

Pokud některý materiál nebo pomůcka není skladem a ty ji nutně potřebuješ, nevěš hlavu! Dej si hlídacího psa. Jakmile to bude možné objednámenaskladníme a emailem tě informujeme.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover