pátek 1. března 2024

HYGGE minimalistická stránka / DENISA

Ahoj, dneska mám pro vás úplně jednoduchou stránku, kterou jsem vytvořila z věcí, které mi ještě z Hygge kolekce zbývají. No není toho moc, ale i o tom je scrapbooking - využít i ten nejmenší zbytek papíru.


Nejprve jsem si vyšila nápis DOMA. Je to ten stejný nápis, který je i ve výsecích, ale je o dost větší. Dopracovala jsem se k němu tak, že jsem si z eshopu Papero amo stáhla obrázek těch výseků.


Obrázek jsem si následně ořízla, dala do Wordu, zvětšila na požadovanou velikost a vytiskla. Pak jsem si jej pomocí washi pásky přilepila na základovou čtvrtku, prodírkovala a mohla jsem se pustit do vyšívání. Tímto způsobem jsem si nahradila výsek, který jsem použila v jiném projektu.


Pak jsem si pomocí vyřezávací šablony vyřezala rámeček na fotky. Je to vyřezávací šablona od Lory Bailory (troquel fotomatón). Rámeček jsem podlepila fotkou a přilepila pomocí oboustranné lepící pásky na své místo.

Potom jsem jen doplnila výseky, dopsala text a bylo hotovo.




Snad se mi podařilo ukázat, že i z mála se dá slepit stránka, když je chuť tvořit. Mějte se všichni moc krásně.

POUŽITÝ MATERIÁL A POMŮCKY:

Pokud některý materiál nebo pomůcka není skladem a ty ji nutně potřebuješ, nevěš hlavu! Dej si hlídacího psa. Jakmile to bude možné objednámenaskladníme a emailem tě informujeme.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Pin It button on image hover