čtvrtek 9. května 2024

Milníkové mini album POJĎME SLAVIT / MIRKA

Nová suprovní kolekce POJĎME SLAVIT se hodí především na narozeninovou tématiku. Ať už přáníčka, mini alba nebo stránky. ale jedna samolepka v kolekci inspirovala k tomu vytvořit takové milníkové mini album prvního roku naší holčičky.



A která že samolepka to byla

Tahle, s nápisem Dnes je první den zbytku tvého života. K ní se podle mě rozhodně hodí fotka z prvního dne narození, že? ;) 



Album je víceméně improvizace, bez nějakého složitého měření. Na obal alba jsem si uřízla kus srdíčkového papíru o výšce 12 cm. Šířku jsem nechala, takže ta je 30,5 cm. Pak jsem si od každého kraje narýhovala rýhy na 6,5 a 8,5 cm. Uprostřed mi vznikl prostor o šířce cca 13 cm. Kraje čtvrtky jsem pak nůžkami zastřihla do vlnovky tak, aby když se obal zavře,  vykukoval v mezeře kousek z vnitřku



Obal jsem ozdobila myslím hodně minimalisticky. Je tam jen táta a máma zajíčkovi na jedné straně a mimi zajíček s dárkem na druhé



Aby se obal neotevíral, vložila jsem do zajíčků na jedné straně a dárků na druhé straně magnety. Takže když se zajíčci obejmou, přicvaknou se k sobě :) Aby tohle zavírání bylo opravdu pevné, a neurvalo se to při prvním prohlížení, jsou na sobě až 4 vrstvy výseků zajíčků a dárků. Výseky jsou nalepené z pohledové strany alba a z vnitřní a mezi vrstvami jsou ty magnety.



Vnitřní stránky alba jsem kombinovala z pruhů čtvrtek z kolekce a PL kartiček (malých i velkých). Všechno se otevírá směrem nahoru, jako vodopádové album, ale jednotlivé stránky jsou různě velké a široké. Prostě jsem tam přidávala stránky z toho, co mi zrovna přišlo pod ruku. 



Začala jsem tou horní odklápěčkou a postupně pod ní přidávala další odklápěcí stránky vždy s menší šířkou hřbetu. Něco podobného jsem kdysi dělala tady v tom albu a tady je návod. Teď to mám jen víc halabala 😊



Zdobení kolem fotek jsem si moc užila. Ještě předtím jsem si na big shotu vysekla opravdu hodně kytek, zvířátek a balónků různých barev. Vysekávala jsem ze čtvrtek z kolekce, aby vše hezky barevně ladilo s výseky a samolepkami




Do výseků jsem nalepila čísla jako označení měsíce




Výhoda vyřezávacích šablon je ta, že nemusím šetřit a při zdobení se můžu pořádně rozšoupnout :) 




Využila jsem i washi pásky. Krom zdobení mají v mém mini albíčku i maskovací funkci, když se mi povedlo vytlačit moc lepidla při lepení hřbetů do sebe. 





Děkuji za dočtení až sem a celé albíčko si určitě prohlédni ve videu, ukáže víc, než fotky ;) Měj se moc krásně a já se těším zas příště, už mám nápad na narozeninový layout, tak snad se mi povede ;) 




POUŽITÝ MATERIÁL A POMŮCKY:

Pokud některý materiál nebo pomůcka není skladem a ty ji nutně potřebuješ, nevěš hlavu! Dej si hlídacího psa. Jakmile to bude možné objednámenaskladníme a emailem tě informujeme.

2 komentáře:

  1. Moc krásné nápadité albíčko.Není možné, že už je Valerce jeden rok? Letí nám to, letí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Irenko, moc děkuji 🤗 Máš pravdu, letí to strašně ☺️

      Vymazat

Pin It button on image hover