pondělí 27. května 2024

POJĎME SLAVIT kulaté narozeniny / IVKA

Ahojte, želám vám pekný štart do nového týždňa. Mesiac máj sa blíži rýchlosťou blesku ku koncu a keďže je to môj narodeninový mesiac tak som sa rozhodla že narodeninovú kolekciu POJĎME SLAVIT tento krát využijem na výrobu mini albumu k minuloročným “okrúhlinám” :-) 


Na základ albumu som použila 3 ks lepenky v rozmeroch:

2 ks 10x14 cm a 1 ks 4x14 cm. 



Dve väčšie časti som obalila do srdiečkového papiera z kolekcie a menšiu stredovú časť do ružovej samolepiacej látky (hlavne pri ohýbaní je látka super, že sa vám nezačne po čase trhať ako sa mi pár krát už stalo).

Nie som veľmi na vymeriavanie preto som sa rozhodla že album bude viazané šnúrkou. Na stredovú časť som si pomocou klieští vyrezala 3 dierky vo vrchnej a spodnej časti kadiaľ som na záver šnúrky navliekla a album zviazala

Vnútro je rozdelené do 3 častí. Vnútorné listy som striedala, niektoré som nechala  rozdelené len na polovicu na 2 diely, niektoréskladané z 3 dielov. Tu už je na každom ako sa s tým vyhrá. 


Pri tomto type albumu sa mi osvedčilo jednotlivé stránky najprv zdobiť a až keď som mala všetko hotové tak som album finálne zviazala. Má to výhodu, keď sa rozhodnete, že by ste ešte nejakú stránku pridali





Na zdobenie som využívala hlavne vyrezávacie šablóny, výseky, samolepky, všetko čo kolekcia ponúka a je pekne zladené. 3D páska dostala tiež dosť zabrať. A za znovu objavený poklad pasujem razítka a biele gélové pero, ktoré ani neviem prečo som dlhšie nepoužívala




Dosť bolo “okecávania” ako sa vraví lepšie tri krát vidieť ako raz počuť. Poďte si pozrieť ako vyzerá finálne album.



Ďakujem za váš čas a budem sa tešiť zase na budúce.

POUŽITÝ MATERIÁL A POMŮCKY:

Pokud některý materiál nebo pomůcka není skladem a ty ji nutně potřebuješ, nevěš hlavu! Dej si hlídacího psa. Jakmile to bude možné objednámenaskladníme a emailem tě informujeme.

4 komentáře:

  1. Michaela Durkošová27. května 2024 v 9:57

    No tak to je dokonalost, Ivi. Krásná vzpomínka :)

    OdpovědětVymazat
  2. Míši diiki moc od albumovej kráľovnej to poteší ešte viac ❤️😊

    OdpovědětVymazat
  3. Ivi, máš to nádherné ❤️❤️❤️

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover