sobota 29. března 2014

Challenge 3/2014 - hlasování

LUCIA Vám vymyslela krásné zadání BŘEZNOVÉ CHALLENGE a Vy jste nám poslali spoustu krásných projektů! Pojďme společně rozhodnout, který je ten nej! :) 



PODMÍNKY HLASOVÁNÍ
  • HLASOVAT MŮŽOU POUZE TI, kteří jsou REGISTROVÁNI NA NAŠICH WEBOVÝCH STRÁNKÁCH www.paperoamo.cz. 
  • Hlasy od NEREGISTROVANÝCH uživatelů NEBUDOU ZAPOČÍTÁNY. Prosíme o podepsání komentáře. 
  • Hlasujeme přímo tady na blogu formou komentáře pod článkem a dáváme hlas pouze jednomu favorizovanému projektu - stačí tedy uvést jméno autora. 
  • Vyhrává projekt s nejvyšším počtem hlasů.
  • Hlasovat můžete do nedělní půlnoci a v pondělí 31.3. vyhlásíme vítěze!


SOUTĚŽNÍ PROJEKTY

LENKA

KATKA

MARCELA

MONIKA

KRISTÍNA

DANIELA

HANKA

 VEVERKA HELA


KLÁRA

36 komentářů:

  1. Hlasuji pro Katku. Bylo těžké vybrat, každý projekt je něčím zajímavý.

    OdpovědětVymazat
  2. Bylo těžké vybrat. Chtěla jsem, aby vybraný projekt splňoval zadání a byl vytvořen pro tuto challenge.

    Takže hlasuji pro DANIELU.

    OdpovědětVymazat
  3. Moje stránka tady chybí:-(KláraB.

    OdpovědětVymazat
  4. Hlasuji pro Moniku, líbí se mi sladěnost, propracovanost, nejvíce mě zaujal.

    OdpovědětVymazat
  5. U mňa to vyhrala Marcela!! Prekrásna stránka a veeľmi chutné hobby ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Šla jsem na to hlasování přesně jako Monča, takže jsem si některé příspěvky pomyslně vyřadila z mého hlasování, protože zadání znělo jinak a vybrala jsem Danielu.

    OdpovědětVymazat
  7. dávám hlas katce:_)

    OdpovědětVymazat
  8. hlasuji pro katku:-) alexandria.v

    OdpovědětVymazat
  9. hlasuji pro katku jsem přihlášená na vašem eshopu - alexandria.v 28143

    OdpovědětVymazat
  10. Hlasuju pro Kristínu
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  11. děvčata, která hlasujete, berte v úvahu i zadání...ne všechny projekty vyjadřují hobby...a omlouvám se, že jsem za šťouru

    OdpovědětVymazat
  12. Já hlasuju pro Veverku! Jednoduché a pěkné a neotřelý koníček!
    Vlastně mě mrzí, že jsem taky něco nevymyslela k tomuto tématu. Určitě ještě udělám nějakou stránku, věnovanou historii umění :P

    OdpovědětVymazat
  13. Já hlasuji pro Moniku, moc hezká stránka!! .. taková jemná... a jen bych chtěla vysvětlit ke svému projektu, že jako velké hobby mám chalupaření a vše s tím spojené, proto tam je ta chalupa.. ..Klára

    OdpovědětVymazat
  14. Hlasuji pro Danielu. Vkusne, jednoduche, vystizne.
    Jana Bennett

    OdpovědětVymazat
  15. Hlas pro Katku. Petra (registraci u Vás v shopu mám nikoli však žádný z uvedeného výběru....)

    OdpovědětVymazat
  16. Dávám hlas Katce - jednoduché,nepřeplácané no prostě jiné....Ale oceňuji i ostatní-musela to být pořádná piplačka.....Šárka

    OdpovědětVymazat
  17. Hlasuji pro krásnou stránku DANIELY! :) Lenka Dostálíková

    OdpovědětVymazat
  18. Daniela :-)
    Vonverka

    OdpovědětVymazat
  19. Dakujem velmi pekne za vsetky hlasy, velmi si to vazim a mam naozaj velku radost, ze som vyhrala medzi tymito uzasnymi vytvormi! Daniela

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover