čtvrtek 14. července 2016

CARDMAKING DAY

Skryté detaily
Valika
 
Prajem vám všetkým krásny deň,
dnes som si pre vás pripravila veľmi zaujímavý návod.  Opäť sa bude niesť v mojom duchu - jednoduché, efektné, tentokrát možno trochu viac náročné na čas než zvyčajne ... ale nič čo by ste vy šikovnice nezvládli :)


Pred časom som na blogu Paperoamo predstavila techniku s názvom Papierová intarzia, anglicky inlaid die-cutting technique. Podrobne som popísala všetky kroky v predošlom článku a môžete si ho prečítať  znova v prípade, že ušiel vašej pozornosti (tady).Podarilo sa mi techniku vylepšiť - importovala som do nej moje obľúbené maľovanie.

Prejdem preto rovno k veci. Najprv si vytvorte vzor alebo nakreslite obrázok. Tieto skvelé origami pečiatky som si kúpila už dávnejšie a nemohla som sa dočkať kedy sa s nimi trochu pohrám.


Nasledujúci krok vás možno vystraší, ale verím, že sa nezľaknete. Priamo na stred obrázka umiestnite vyrezávaciu šablónu a vysekajte ho na Big shote.


Každému clean and simple projektu svedčí trošku 3D, preto si slovo "friend" vysekáme aj z penovej gumy (craft foam). Môžete použiť aj bielu, ale ja rada používam farebné a kontrastné.


Papier s obrázkom si prilepíme na pohľadnicový základ. Je to jedna z mála techník, kde uprednostňujem tekuté lepidlo pred obojstrannou lepiacou páskou.


Potom prilepíme vysekané slovo z penovej gumy.


Pokiaľ používate lepidlo, ktoré schne dlhšie, tak projekt môžete zaťažiť. Postačí aj jeden akrylový blok, ale ja všetko rada poistím :)


Prichádzajú na rad všetky malé vnútorné kúsky.


Nakoniec prichádza vrchná papierová vrstva.


Takto to vyzerá vo finále.


Je to veľmi jemný, ale zároveň veľmi výrazný detail.


Vytvorila som ešte 2 pohľadnice ( keby som mala viac času tak aj 200 :-))), preto sa podelím ešte s jedným kúskom.



A to je všetko milé dámy. Ako sa vám táto technika páči ?
 Budem rada, ak mi napíšete či sa vám páči táto nová vylepšená verzia alebo tá pôvodná? Teším sa na vaše komentáre.

14 komentářů:

  1. Vali! Páči sa mi veľa! Už přemýšlím, jak ji zakomponuji do svého PL :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leuška ♥ Ďakujem. Nepochybujem o tom, ze to dokonale zakomponujes. minimalne slovo "week" mas na kazdej druhej strne, nie ? ;)

      Vymazat
  2. Naprosto úžasná, jednoduchá a dokonalá.

    OdpovědětVymazat
  3. Vali, tohle vypadá naprosto senzačně!!! Vyzkouším:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janka dakujem ♥ v tvojom podani to bude urcite dokonalost :)

      Vymazat
  4. kvůli tomuhle se vyplatí mít Big Shot!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Super! Už premýšľam, ktoré šablona sa bude hodit najlepšie!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. veľmi sa teším na finálny výtvor, určite to bude niečo super ;)

      Vymazat
  6. ...a já zas které razítko :-) Nádherné, Val!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D Dianka dakujem ♥ vyber je vzdy zlozity, ale ja som si viac nez ista, ze vyberies spravne ;)

      Vymazat
  7. Vali, nádherné přání. Tvoje články s různými tipy a novými technikami na výrobu přáníček patří na blogu PA k mým nejoblíbenějším! :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitka ty si taka zlata !!!!!!!!!!! taky nadherny komentar si snad ani nezasluzim. dakujem ♥

      Vymazat

Pin It button on image hover