čtvrtek 14. července 2016

CARDMAKING DAY

Skryté detaily
Valika
 
Prajem vám všetkým krásny deň,
dnes som si pre vás pripravila veľmi zaujímavý návod.  Opäť sa bude niesť v mojom duchu - jednoduché, efektné, tentokrát možno trochu viac náročné na čas než zvyčajne ... ale nič čo by ste vy šikovnice nezvládli :)


Pred časom som na blogu Paperoamo predstavila techniku s názvom Papierová intarzia, anglicky inlaid die-cutting technique. Podrobne som popísala všetky kroky v predošlom článku a môžete si ho prečítať  znova v prípade, že ušiel vašej pozornosti (tady).Podarilo sa mi techniku vylepšiť - importovala som do nej moje obľúbené maľovanie.

Prejdem preto rovno k veci. Najprv si vytvorte vzor alebo nakreslite obrázok. Tieto skvelé origami pečiatky som si kúpila už dávnejšie a nemohla som sa dočkať kedy sa s nimi trochu pohrám.


Nasledujúci krok vás možno vystraší, ale verím, že sa nezľaknete. Priamo na stred obrázka umiestnite vyrezávaciu šablónu a vysekajte ho na Big shote.


Každému clean and simple projektu svedčí trošku 3D, preto si slovo "friend" vysekáme aj z penovej gumy (craft foam). Môžete použiť aj bielu, ale ja rada používam farebné a kontrastné.


Papier s obrázkom si prilepíme na pohľadnicový základ. Je to jedna z mála techník, kde uprednostňujem tekuté lepidlo pred obojstrannou lepiacou páskou.


Potom prilepíme vysekané slovo z penovej gumy.


Pokiaľ používate lepidlo, ktoré schne dlhšie, tak projekt môžete zaťažiť. Postačí aj jeden akrylový blok, ale ja všetko rada poistím :)


Prichádzajú na rad všetky malé vnútorné kúsky.


Nakoniec prichádza vrchná papierová vrstva.


Takto to vyzerá vo finále.


Je to veľmi jemný, ale zároveň veľmi výrazný detail.


Vytvorila som ešte 2 pohľadnice ( keby som mala viac času tak aj 200 :-))), preto sa podelím ešte s jedným kúskom.



A to je všetko milé dámy. Ako sa vám táto technika páči ?
 Budem rada, ak mi napíšete či sa vám páči táto nová vylepšená verzia alebo tá pôvodná? Teším sa na vaše komentáre.

14 komentářů:

  1. Vali! Páči sa mi veľa! Už přemýšlím, jak ji zakomponuji do svého PL :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leuška ♥ Ďakujem. Nepochybujem o tom, ze to dokonale zakomponujes. minimalne slovo "week" mas na kazdej druhej strne, nie ? ;)

      Vymazat
  2. Naprosto úžasná, jednoduchá a dokonalá.

    OdpovědětVymazat
  3. Vali, tohle vypadá naprosto senzačně!!! Vyzkouším:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janka dakujem ♥ v tvojom podani to bude urcite dokonalost :)

      Vymazat
  4. kvůli tomuhle se vyplatí mít Big Shot!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Silvika totálne trefne si to vystihla ♥

      Vymazat
  5. Super! Už premýšľam, ktoré šablona sa bude hodit najlepšie!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. veľmi sa teším na finálny výtvor, určite to bude niečo super ;)

      Vymazat
  6. ...a já zas které razítko :-) Nádherné, Val!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D Dianka dakujem ♥ vyber je vzdy zlozity, ale ja som si viac nez ista, ze vyberies spravne ;)

      Vymazat
  7. Vali, nádherné přání. Tvoje články s různými tipy a novými technikami na výrobu přáníček patří na blogu PA k mým nejoblíbenějším! :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitka ty si taka zlata !!!!!!!!!!! taky nadherny komentar si snad ani nezasluzim. dakujem ♥

      Vymazat

Pin It button on image hover