pátek 17. února 2017

SCRAPBOOKING JINAK

LEA

Tak tahle rubrika se mi celý rok úspěšně vyhýbala… nebo to bylo naopak? To je jedno, protože výsledek byl stejný. Když jsme ve Frankfurtu s Alonou a Valikou u kávičky probíraly, co máme v únoru za úkol a já si posteskla, že mám poprvé právě tuto rubriku a vůbec, ale vůbec nevím, co do ní dám, jedna z holek (opravdu si nemůžu vzpomenout která) říká: “Ty jsi ji neměla ani jednou a já třikrát! Nespravedlnost!” :-) Tak jsem se jen tak uchechtla. Obě ji měly loni dvakrát ;-), ale to je nepodstatné… podstatný je dnešní článek. Takže… tady je můj SC jinak.

V kanceláři hned vedle telefonu mám takový stojánek, ve kterém mám zapsaná telefonní čísla. Mám jej již opravdu, ale opravdu dlouho. A i když většinu telefonních čísel si pamatuju nebo je mám uložená ve služebním mobilu, občas je potřeba prohledat i tento záznamník. Právě dnešní článek byl impuls k tomu, abych si jej trochu ozdobila a nehleděla na prázdné listy nebo telefonní čísla, ještě by se mohlo stát, že bych si je taky časem zapamatovala :-))).


Domů jsem si vzala pár stráneček, vytáhla zbytky čtvrtek ze všech možných kitů, vytiskla fotky a pustila se do práce.


Všechny papírky jsou v takové fólii. Tu jsem nepotřebovala, takže šla do koše. Abych věděla, jaký rozměr budu potřebovat a kde mám vyřezat otvory pro zavěšení, tak jsem si každý papírek nalepila na čtvrtku, ořezala na řezačce a skalpelem vyřezala otvory. Pak jsem přilepila druhou stranu.



Potom už jsem jen různě kombinovala fotky a zdobila. Celkem jsem si vybrala 12 fotek, takže by se dalo říct, že každý měsíc můžu čučet na jinou fotku :-))).





Kartičky s fotkami jsem různě zavěsila na stojánek.




A tady už foto přímo z kanceláře (omlouvám se za kvalitu, ale v kanceláři máme hodně umělého světla, tak není možné vyfotit telefonem hezkou fotku).


7 komentářů:

  1. Leus to som bola ja ze som mala 2x aj namiesto teba:) je to krasa! Opat obdiv nad tvojou trpezlivostou ako si tie fotky povyrezavala

    OdpovědětVymazat
  2. To je naprosto dokonalý!! Aneb scrapbooking v každodenním životě!! Super nápad, Leuško. Myslím, že s touto rubrikou si se poprala velmi úspěšně :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Leontýnko to je skvělé! Počkej, jak ti budou kolegyně závidět a budou chtít taky! :) Moc se mi to líbí!

    OdpovědětVymazat
  4. Super nápad a perfektní provedení, Leuš! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. nadhera velka, to uz jsem ti psala, ale ted potrebuji vyzjisti, KDE se daji tyhle fajnustky koupit!! :D prozradis?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, tohle jsem kdysi dávno koupila v kancelářských potřebách, ale je to opravdu už cca 10 let...

      Vymazat
  6. Moc vám všem děkuji za milé komentáře! :-*

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover