sobota 5. května 2018

Mezinárodní Den Scrapbookingu 2018 - SOUTĚŽ O 100 PAPÍRŮ!


Celý prodloužený víkend (5. - 8. května 2018) se můžeš účastnit naší soutěže o 100 PAPÍRŮ. 
Jo, fakt sto papírů. To už je pěkná hromádka!


PRAVIDLA SOUTĚŽE

1. Jdi na www.paperoamo.cz
2. Najdi si sekci ČESKÉ MATERIÁLY 
3. V té objev kategorii SADY A KOLEKCE
4. Najdi si kolekce:
  • Léto
  • Narozeniny
  • První rok
  • Svatba
  • Cestování
  • Tahle chvíle
5. V každé této kolekci se v popisu jednoho z produktů ukrývá část tajenky. Je vždycky uvedena na konci popisku červeným písmem. 
6. Nasbírej všech ŠEST ČÁSTÍ TAJENKY, které dávají dohromady jednu celou větu.
7. TAJENKU nám pošli na email atelier@paperoamo.cz spolu s odkazy na zboží, ve kterých jsi kousíčky našla.
8. Ze všech došlých správných odpovědí, které budou obsahovace celou tajenku a odkazy, vylosujeme ve čtvrtek 10.5. vítěze 100 papírů.

No dobře... SATURNIN to vylosuje!

UPDATE 10.5.2018

VYLOSOVAL!


7 komentářů:

  1. Super, soutěž mě bavila. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Perfektní, trošku jsem si to tedy prodloužila, protože jsem jsem to musela hledat znovu ohledně materiálu ... jsem hlava .. haha

    OdpovědětVymazat
  3. Věta, která asi platí u každé z nás :D U nás manžel vše přepočítává na naftu a já na papíry :D

    OdpovědětVymazat
  4. :) rozluštěno a ta tajenka je trefa do černého!

    OdpovědětVymazat

Pin It button on image hover